טרגדיה: אלנתן טדסה ז"ל, תושב שכונת הדר גנים שהיה אמור לחגוג את יום הולדתו ה- 20 בחודש הבא, הוא ההרוג בתאונת הדרכים בכניסה לבארות יצחק. אלנתן היה בן יחיד להוריו.
2 צפייה בגלריה
אלנתן טדסה ז"ל
אלנתן טדסה ז"ל
אלנתן טדסה ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
קראו גם:
התאונה אירעה ביום שלישי בצהריים בכביש 40, בסמוך לכניסה לבארות יצחק, כאשר משאית פגעה באלנתן שרכב על אופניים חשמליים. לכוחות ההצלה שהוזעקו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו.
"אנחנו לא יודעים כרגע באילו נסיבות הוא הגיע לאזור הזה", אומרת היום מרים אימו בשיחה עם מיינט פתח תקוה. "ניסיתי להתקשר אליו בצהריים מהעבודה כדי לשאול מה קורה איתו וענה לי שוטר שבישר לי את הנורא מכל. זו טרגדיה כפולה גם בגלל איך שהוא נהרג וגם בגלל שהיה הבן היחיד שלנו, לו חיכינו והתפללנו 16 שנה. אנחנו שבורים, הוא היה כל עולמנו".
2 צפייה בגלריה
"היה ילד טוב וחברותי". אלנתן ז"ל
"היה ילד טוב וחברותי". אלנתן ז"ל
"היה ילד טוב וחברותי". אלנתן ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
מה אפיין את אלנתן? איזה אדם הוא היה?
"אלנתן היה ילד טוב, בחור נחמד מאוד, חברותי מאוד, אהב כל אדם באשר הוא והיה אהוב מאוד על חבריו. הופתענו לראות כל כך הרבה אנשים בהלוויה שלו. אנחנו אומרים תודה שיש לנו משפחה גדולה ותומכת. אלנתן היה בן בית אצל כל הדודים ובני הדודים שלו, הם יצאו לטיולים יחד והיו מבלים זה עם זה בחגים וחופשות. כואב לנו מאוד שככה זה נגמר".
יש מסר שאתם רוצים להעביר?
"אופניים חשמליים הם כלי מסוכן מאוד. תרחיקו אותם מהילדים שלכם אבל אם בכל זאת הם רוכבים, תפקחו עיניים איפה ואיך הם עושים את זה".
(זירת התאונה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה