טענה להתנהלות מסוכנת של נהג בחברת אפיקים: לדברי נוסעת שעלתה על קו 289 מפתח תקוה לאריאל, לאחר שבנה בן ה-13 ירד בתחנה, המשיך הנהג בנסיעה כשדלת האוטובוס נותרה פתוחה ומבלי שהספיקה לרדת. "בנס לא עפתי החוצה, זה היה מפחיד", אומרת הנוסעת.
1 צפייה בגלריה
(אוטובוס אפיקים בפתח תקוה. צילום ארכיון להמחשה בלבד)
האירוע המדובר התרחש אתמול (רביעי) כשהנוסעת, תושבת אריאל, עלתה עם שני ילדיה (בן 13 ובת 20) על קו 289 בתחנה הסמוכה לבית החולים בילינסון לכיוון ביתם.
לטענת האישה, כשהגיעו לרחוב אורי בר און, פתח נהג האוטובוס את הדלתות והעלה נוסע כשבמקביל, בנה בן ה-13 ירד מהדלת האחורית. אלא שכאשר רצתה לרדת בעצמה, החל הנהג לנסוע בעוד הדלת נותרה פתוחה.
"מילא אם היה סוגר את הדלת אבל כולם צעקו לו הדלת פתוחה ואז בתגובה הוא אמר 'היא לא צלצלה בפעמון'", מספרת האישה. "מסתבר שהוא כנראה עצר כדי להעלות נוסע ובכלל לא התייחס לכך שיש דלת פתוחה מאחור, לא הסתכל במראה כדי לראות מה קורה ופשוט המשיך בנסיעה".
מה עובר לך בראש באותו רגע?
"רק מה קורה עם הילד. שמעתי אותו צועק ולא ידעתי מה קרה לו. בשלב הזה רק רציתי לרדת מהאוטובוס ולראות מה קורה איתו. רגע לפני שהגיע לתחנה הבאה הנהג סגר את הדלת ואז בתחנה פתח שוב. מייד ירדתי עם ביתי, ורצתי לראות מה קרה לבן שלי. אמנם האירוע לא היה זמן רב אבל באותם רגעים זה היה נראה כמו נצח. הילד היה מבוהל מאוד והלכנו הביתה".
קראו גם:
כיצד פעלת לאחר מכן?
"התקשרתי לחברת אפיקים, רציתי לדעת מי היה הנהג אבל לא אמרו לי למרות שקל מאוד לדעת לפי פרטי הנסיעה. הם הפנו אותי מאחד לשני ונתנו לי תחושה של זלזול. אני שוקלת כרגע את המשך הצעדים ולא מתכוונת לעבור על כך בשתיקה".
תגובת חברת אפיקים: "חברת אפיקים רואה בחומרה כל פגיעה ברמת השירות ומעמידה כערך עליון את בטיחות הנוסעים. הנהג הוזמן לשימוע ובהתאם לתוצאות גם יינקטו נגדו צעדים משמעתיים. בנוסף, נחדד את הנהלים בקרב כלל הנהגים".