בשעה 12:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על ת.ד בין רוכב אופניים חשמליים למשאית בכביש 40 סמוך לצומת הטייסים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר בשנות ה-20 ללא סימני חיים וקבעו את מותו.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)
חובש רפואת חירום במד"א מתן גידה, סיפר: "הגענו במהירות למקום התאונה וראינו את רוכב האופניים שוכב בשול הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".
(צילום וידאו: תיעוד מבצעי מד"א)
מדוברות מד"א הצלה פתח תקוה נמסר: חובשי מד"א - 'הצלה פתח תקוה' הוזעקו לכביש 40 מצומת הטייסים לבארות יצחק עקב דיווח על רוכב אופניים חשמליים שנפגע ממשאית.
החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א ביצעו ברוכב האופניים כבן 20 בדיקות רפואיות, ונאלצו לקבוע את מותו במקום.
קראו גם:
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)
חובש בכיר ביחידת האופנועים של מד"א - הצלה פתח תקווה יאיר הירש סיפר: רוכב האופניים נמצא בשול הדרך כשהוא עם חבלה רב מערכתית לאחר שנפגע מהמשאית , למרבה הצער לא נותר לצוותים מה לעשות אלא לקבוע את מותו במקום.
מדוברות המשטרה נמסר: המשטרה חוקרת נסיבות תאונת דרכים קטלנית לפני זמן קצר בכביש 40 צומת הטייסים, בה נהרג רוכב אופניים חשמליים כבן 20. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שהתרחשה לפני זמן קצר בצומת הטייסים כביש 40 במעורבות רכב פרטי ורוכב אופניים חשמליים.
עפ"י גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נהרג רוכב האופניים גבר כבן 20. בוחני התנועה של משטרת ישראל במחוז המרכז בזירה בוחנים את נסיבות התאונה.