עשרות הורים הגיעו הערב (ראשון) אל מחוץ לביתה של מנהלת מעון אמונה בכפר גנים ג' והפגינו בדרישה לקבל תשובות על המעשים שהתחוללו לכאורה בגן.
2 צפייה בגלריה
ההפגנה בכפר גנים ג'
ההפגנה בכפר גנים ג'
ההפגנה בכפר גנים ג'
(צילום: מטה המאבק מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך)
כזכור, לפני שבועיים וחצי, ערב חג הפורים, עצרה המשטרה סייעת בגן אמונה בעיר בחשד לתקיפת קטינים חסרי ישע. בעקבות צפיה בחומרי התיעוד מהגן ובעקבות עדויות של הורים שהגישו תלונה במשטרה הוארך מעצרה מעת לעת, עד שהוחלט בהסכמת המשטרה לשחררה למעצר בית.
כעת מבקשים ההורים מרשת אמונה לקבל תשובות ולהבין "איך התאפשרה האלימות לכאורה ומדוע מנהלת הגן אינה לוקחת אחריות בנושא", כך לדבריהם.
(צילום: מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך )
קראו גם:
קובי כדורי, אחד האבות מהגן: "המטרה שלנו שלא ישתיקו אותנו ושיתנו לנו תשובות. מנהלת המעון הזמינה לנו משטרה לחמישה הורים שהביעו מחאה מחוץ למעון. צפינו בסרטונים של הטחות, סטירות ושל בעיטות ושל התנהגות אגרסיבית בתחנת המשטרה".
מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך המלווה את ההורים: "עד שלא ישכילו במשרד החינוך להבין את השורש לבעיית האלימות בגנים ואת הפתרון היחיד לתופעה, נמשיך לשמוע יום יום על פרשות חדשות. הכמות עולה בצורה מעריכית, ופושטת על כל המסגרות, עירייה, חינוך מיוחד, מעונות סמל ועוד, מה שמראה שכל הצעדים שנעשו עד היום אין בינם לבין מיגור האלימות שום קשר".
2 צפייה בגלריה
כ- 40 מפגינים מתחת לבניין
כ- 40 מפגינים מתחת לבניין
כ- 40 מפגינים מתחת לבניין
(צילום: אמיר פאר)
עורך דינה של המנהלת, אורי דרשן הכהן, אמר בשבוע שעבר בנוגע לחקירה המתנהלת: "כמו שטענתי מתחילת מעצרה, לא מדובר בהתעללות או בתקיפת ילדים קלאסית שמוכרת וידועה במחוזותינו, אלא, ומבלי להקל ראש, לפי צפיה בסרטונים, בהשכבת הילדים על המזרון לשנת צהרים, באסרטיביות, ותו לא".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה