דמיינו את עצמכם חולקים דירה צנועה עם החבר הכי טוב שלכם ונהנים מכל רגע. ביום בהיר אחד שניכם הופכים מאלמונים למפורסמים בלא מעט בתים בישראל ואף מתחרים אחד נגד השני. נשמע לכם מופרך?
3 צפייה בגלריה
קונבסקי (מימין) וכלאף. "יש המון דלתות שנפתחות וכיוונים אחרים
קונבסקי (מימין) וכלאף. "יש המון דלתות שנפתחות וכיוונים אחרים
קונבסקי (מימין) וכלאף. "יש המון דלתות שנפתחות וכיוונים אחרים
(ריאן)
לא אם תשאלו את החברים הטובים, מתנאל קונבסקי ואוראל כלאף, בסך הכל בני 21. השניים חולקים דירה צנועה בפתח־תקוה והפכו לאורחים קבועים בסלון של רבים מאיתנו אחרי שהשתתפו בעונה הנוכחית של "רוקדים עם כוכבים".
מתנאל ואוראל סיימו לאחרונה את דרכם בתכנית יחד עם בנות זוגם לריקודים, הדוגמניות בר זומר ועדן פינס (בהתאמה), כל זוג מסיבותיו. בריאיון משותף הם מספרים על ההשתתפות בתחרות, היחסים ביניהם במהלך הצילומים, הקשר עם הדוגמניות המצליחות, סצנת הריקודים בפתח־תקוה והיעד הבא שהציבו לעצמם: "להמשיך בקריירה המקצועית ולזכות באליפות ישראל ובתחרויות בחו"ל".

"חווייה מטורפת"

למרות גילם הצעיר, מתנאל ואוראל רוקדים כבר שנים רבות, וברזומה שלהם השתתפות בלא מעט תחרויות ארציות ובינלאומיות. אולי זו הסיבה שהם נשמעים מאוכזבים מכך שלא הגיעו לשלבים המכריעים בתכנית. "מאכזב להיות מודח אבל זו חוויה בפני עצמה שתמיד אזכור והיא לגמרי חלק מהקריירה", אומר אוראל.
מתנאל מספר: "ישבתי בקהל כשהעונה האחרונה צולמה. הייתי אז בן 9 ומאוד רציתי להיות על הרחבה הזו. מאז היא נעלמה מהמסכים, וכששמעתי שהתכנית חוזרת - זה סיקרן אותי נורא. זו חווייה מטורפת שאתה לומד בה המון. לצערנו נאלצנו לעזוב בגלל הפציעה של בר.
קראו עוד>>>
"לקחנו את זה קשה כי רצינו כל כך להראות עוד צדדים שלה ולהמשיך את הדרך שהתחלנו. דברים כאלו קורים, זה שובר את הלב, אבל לומדים להתמודד איתם".
אם לא הפציעה, הייתם מגיעים עד הסוף?
מתנאל: "חד־משמעית כן".
איך היה לעבוד עם בר ועדן?
אוראל: "המתנה הכי גדולה מהתקופה הזו היא שהכרתי חברה כמו עדן. היה תענוג לעבוד איתה. היא התחילה ברמה גבוהה ועם הזמן השתפרה בטירוף. חוץ מהרמה שהציגה, היה לנו כיף בחזרות ובזמן שהעברנו יחד".
מתנאל: "נורא שמחתי שקיבלתי את בר, אפילו ראיתי את זה קורה. אני רואה אותה כפרטנרית הכי אידיאלית לעבור איתה את החוויה הזו. הכרתי בן אדם מדהים, התחברתי אליה מאוד, השלמנו אחד את השנייה, ידענו תמיד להרים אחד את השנייה בתוך הדבר המטורף הזה.
3 צפייה בגלריה
אוראל כלאף ועדן פינס
אוראל כלאף ועדן פינס
אוראל כלאף ועדן פינס
( מתוך רוקדים עם כוכבים, קשת 12 וטדי הפקות)
"אני חושב שהיא עברה תהליך מטורף מהריקוד הראשון שלה ועד הפציעה המצערת. יש עוד כל כך הרבה דברים שלא ראו ממנה. מאז שפרשנו נשארנו חברים ואנחנו מדברים המון".
יכולות הריקוד שלהן הפתיעו אתכן?
מתנאל: "אותי אישית בר הפתיעה לטובה. זה תחום נורא קשה, אבל בר כשרונית מאוד ומריקוד לריקוד ראית את השיפור. הייתי גאה לראות איך היא הפכה להיות רקדנית מקצועית".
אוראל: "התרשמתי מאוד מיכולת הריקוד של עדן. היא מאוד מוכשרת אבל הפתיעה אותי מאוד ההתמסרות שלה לעניין ואיך שהיא נכנסה לזה בכל הכוח".
לאור השעות הרבות שהעברתם יחד והריקודים הצמודים, לא נוצר מתח מיני ביניכם?
אוראל: "לא, כשאתה בתוך זה אתה לא חושב על דברים אחרים. מתנאל ואני כרקדנים מקצועיים יצא לנו לרקוד עם פרטנריות, וזה תמיד נשאר ברמה המקצועית. אתה חושב כל הזמן על הטכניקה, כך שזה בכלל לא מגיע לשם".
מתנאל: "בריקוד אנחנו שחקנים לכל דבר ובאים להעביר איזשהו סיפור ומסר. אנחנו מדברים דרך הריקוד ודרך התנועות, ולוקחים את זה הכי מקצועי שאפשר. לא חושבים על דברים אחרים, רק על איך להביא את הריקוד הכי טוב בעולם ושהקהל יתחבר ויאהב את מה שאתה עושה. זו אמנות לכל דבר".

"לעזור ולתמוך"

השניים, כאמור, חולקים דירה משותפת בשכונת יוספטל הוותיקה. למרות רוח התחרותיות שדבקה בכל אחד מהם, התכנית רק חיזקה את החברות ביניהם. "אני שמח שיצא לי לעבור את החוויה הזו עם החבר הכי טוב שלי", אומר אוראל.
"אתה יכול לחזור אחרי יום חזרות ויש לך את השותף בבית שהוא גם בתכנית ומבין את מה שאתה עובר. אתה יכול להתייעץ איתו ולשתף אותו. היו גם מקרים שניסינו תרגילים אחד על השני".
מתנאל: "זה רק העצים את החברות בינינו ונהיינו עד יותר קרובים. תמיד היינו אחד בשביל השני כדי לעזור ולתמוך".
מה היה הרגע הכי מרגש עבורכם בתכנית?
מתנאל: "הרגע שהכי ריגש אותי היה בשלב קרב המנטורים שהיה ביום האישה. הקדשתי את הריקוד לאמא שלי שישבה באולם וראתה את זה. אני חושב שאין יותר כיף ומרגש מלרקוד לאמא ולעשות בשבילה, במיוחד אחרי כל השנים שהיא עשתה בשבילי".
אוראל: "כשההורים שלי באו פעם ראשונה לתכנית, ראיתי אותם מתרגשים. מבחינתם זה היה וואו לשבת שם ולראות אותי רוקד".
הרגע הכי קשה?
אוראל: "כשעדן ואני הודחנו. זה רגע שאתה מבין שזהו, שהחוויה בתכנית נגמרה".
מתנאל: "כמובן שהפציעה של בר שהובילה לפרישה מהתכנית. באופן אישי לא עיכלתי את כל מה שקורה, רק כשישבתי על הספה וראיתי את כל הזוגות האחרים שאנחנו מאוד אוהבים. אבל אתה יושב שם ומדמיין את הריקוד שלך ברחבה הזו ואתה מתבאס שאתה לא יכול להמשיך בתחרות".
מי לדעתכם יהיה הזוג המנצח?
אוראל: "כל הזוגות העלו רמה ואפשר לראות את זה מתכנית לתכנית. ההדחות לא צפויות ומשתנות. כולם טובים, ולכן אני לא יודע לומר".
3 צפייה בגלריה
קונבסקי וזומרד
קונבסקי וזומרד
קונבסקי וזומר
(מתוך רוקדים עם כוכבים, קשת 12 וטדי הפקות)
מתנאל: "אני אוהב מאוד את כל המתמודדים והתחברנו למשפחה אחת גדולה. אנחנו רוצים שכל אחד יצליח בדרך שלו, כך ששמות לא תוציא ממני".

האתגר הבא

לאורך השנים הוציאה פתח־תקוה לא מעט כשרונות לתעשייה, כולל בתחום הריקוד, והיד עוד נטויה.
באמת יש בעיר סצנת ריקודים?
אוראל: "בוודאי, אנחנו מתאמנים באקדמיה לריקוד dance avenueבמתנ"ס לזרוס, שם זה הבית שלנו. אנחנו המועדון הכי גדול בארץ, עם צוות מורים הכי טוב שיכול להיות".
מתנאל: "אם אנחנו בית הספר הכי גדול בארץ, זה עונה על השאלה".
מזהים אתכם ברחוב כבר?
אוראל: "בפתח־תקוה ספציפית אולי פחות".
מתנאל: "פעם אחת זיהו אותי. באחת התכניות של ארץ נהדרת העונה הזכירו את השמות שלנו במסגרת מערכון כלשהו וקצת עיוותו לי את השם. במקום מתנאל קראו לי מתנול. כשזיהו אותי ברחוב, קראו לי ככה וזה היה די מצחיק".
איזה תגובות אתם מקבלים מהסביבה הקרובה?
אוראל: "התגובות ממש טובות, בין אם על הנאמברים או על כל הדרך שלי ושל עדן. אפילו אחרי ההדחה התגובות היו בעדנו, גם מצד הטוקבקיסטים וכמובן שמצד החברים והמשפחה. אנשים רצו לראות אותנו ממשיכים".
מתנאל: "התגובות מטורפות. התמיכה והאהבה שאנחנו מקבלים מהסביבה הן מדהימות. מהרגע הראשון של התכנית לא ציפיתי בשום צורה שזו תהיה כמות האהבה שנקבל גם ברשתות. כיף לקבל תגובות כאלו".
מה היעד הבא שלכם?
מתנאל: "תחרויות בישראל ובעולם. יש לנו את אליפות ישראל בסוף אפריל, שהיא תחרות מאוד חשובה. אני רוצה לחזור למסלול התחרותי שלנו שטיפה הזנחנו אותו לאחרונה. יש המון דלתות שנפתחות, כיוונים אחרים שלא ציפיתי ללכת בהם, אבל כספורטאי פעיל המטרה היא לייצג את המדינה באליפויות שונות ברחבי העולם".
אוראל: "אני חוזר כרגע לקריירה המקצועית, להתאמן בשיא הכוח. אם תגיע הצעה כזו או אחרת, נשקול אותה".
לעדכונים: חדשות פתח תקוה