שני מנהלים חדשים יחלו את שנת הלימודים הקרובה במערכת החינוך העל יסודית של פתח תקוה. זה הרגע להכיר אותם.
2 צפייה בגלריה
איציק אשכנזי
איציק אשכנזי
איציק אשכנזי
(צילום: מהאלבום הפרטי)
איציק אשכנזי נבחר לנהל את שש שנתי גולדה ויחליף את ירדנה כהן שפרשה לגמלאות. אשכנזי עובד במערכת החינוך שמונה שנים בתיכון "הראשונים" בהרצליה. במהלכן ביצע מגוון רחב של תפקידים, ביניהם: מורה לפיזיקה, מחנך כיתת "נחשון", רכז תקשוב ורכז שכבה. בשלוש השנים האחרונות הוא משמש סגן מנהלת, רכז פדגוגיה ורכז בגרויות.
קראו גם:
הוא נשוי ואב לשלושה. מתגורר בהרצליה. בעל תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת אווירונאוטיקה וחלל מהטכניון ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בוגר קורס המנהלים "אבני ראשה".
טרם עבודתו במשרד החינוך, פיקד על יחידת תוכנה בחיל האוויר ופרש בדרגת סגן אלוף. הוא גיע משתי קריירות אלו עם ניסיון עשיר ביכולות של ניהול ומנהיגות. בהמשך לשליחותו בצבא הוא החליט להגשים חלום ולהגיע למערכת החינוך מתוך חזון של הגשמה עצמית ומתוך רצון להשפיע על דור העתיד ולקדם שוויון הזדמנויות לאוכלוסיות מוחלשות.
בתפיסתו החינוכית, הוא מאמין כי יש לשים דגש על פדגוגיה חדשנית ורלוונטית לתלמידים שמאפשרת לכל תלמידה ותלמיד למקסם את היכולות האישיות ולשאוף למצוינות.
בתפיסתו הניהולית מאמין בניהול המבוסס על שיתוף פעולה מלא עם כל באי ביה"ס (מורים, תלמידים והורים) וביצירת תקשורת מיטבית ודיאלוג מכבד עם קהילת ההורים בהם הוא רואה שותפים מלאים לתהליך החינוכי. במתן אוטונומיה להעצמת צוות ביה"ס ובטיפוח תחושת השייכות. ביה"ס לתפיסתו הוא מקום שבו כל איש צוות חש ערך ומשמעות, מקום המאפשר לכל איש צוות לצמוח, ליזום ולהגשים חלומות.
ראש העירייה רמי גרינברג: "אני שמח לבשר כי איציק אשכנזי נבחר להוביל את שש שנתי גולדה. איציק מביא איתו ניסיון עשיר בניהול והובלת תהליכים ארוכי טווח כמו גם חזון לפדגוגיה חדשנית ומקדמת. אני מאחל הצלחה רבה לאיציק ולכל קהילת גולדה".
2 צפייה בגלריה
חגי קרקו
חגי קרקו
חגי קרקו
(צילום: מהאלבום הפרטי)
חגי קרקו זכה במכרז לניהול שש שנתי בן גוריון לאחר שניהל את ביה"ס בשנה האחרונה במינוי. קרקו החל דרכו כמהנדס בהייטק והצטרף למערכת החינוך לפני כעשור, במהלכם מילא תפקידי חינוך וניהול שונים. בשנה האחרונה ניהל את בית ספר שש שנתי בן גוריון במינוי וימשיך לנהל את בית הספר לאחר בחירתו במכרז.
חגי קרקו, נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר במושב נווה ירק. בהשכלתו בעל תואר ראשון ושני בהנדסת חשמל ומחשבים, תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך, תואר שני בתכנון לימודים והערכה ובוגר התכנית החדשה להכשרת מנהלים של אבני ראשה.
מתוך השקפתו החינוכית-ערכית, קרקו מרגיש מחויבות להצלחתו הלימודית וחוסנו הרגשי של כל תלמיד ותלמיד בבית הספר תוך יצירת מרחב הזדמנויות למימוש עצמי של הלומדים. הוא רואה את התלמיד כאדם שלם שיש לדאוג לשלומו, לרווחתו ולהשכלתו תוך יצירת קשר הדוק בין רכישת ידע ומיומנויות רחבות לבין חינוך לערכים, למוסר, לצדק חברתי ולאהבת האדם והארץ.
ראש העירייה רמי גרינברג וד"ר ירדנה חדד מנהלת האגף לחינוך על יסודי בירכו את השניים על הצטרפותם לנבחרת המנהלות והמנהלים של החינוך העל יסודי בעיר פתח תקוה: "מערכת החינוך בעיר פתח תקוה היא מהטובות שיש! מובילה, חדשנית ומקדמת את תלמידיה למיצוי היכולות והכישורים. אנו שמחים על הצטרפותם של איציק אשכנזי וחגי קרקו ומאחלים להם, לצוותים ולכל התלמידות והתלמידים שנת לימודים מוצלחת".
לעדכונים - חדשות פתח תקוה