בזמן שמלחמת חרבות ברזל הובילה בעלי עסקים לקשיים כלכליים, יש גם כאלו שמצליחים מנגד לפתוח מקומות חדשים. אחד כזה הוא ה"פלאפל סיטי" שנפתח בצמוד למאפיית "טאבון סיטי" שברחוב תוצרת הארץ 3 תחת אותם הבעלים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על המקום החדש.
2 צפייה בגלריה
פלאפל סיטי פתח תקוה
פלאפל סיטי פתח תקוה
פלאפל סיטי פתח תקוה
(צילום: באדיבות פלאפל סיטי)

בפלאפל תוכלו למצוא מלבד כדורים טריים וחמים, גם שקשוקה ביתית וסביח, כשכל המנות מוגשות בפיתות שנאפות בטאבון הצמוד. מעוניינים במנה גדולה יותר? את הסביח והשקשוקה תוכלו לקבל גם בבגט ולאפה.
"אנחנו רואים את הביקוש לאוכל זול, כי בשביל לקנות היום מנה שווארמה אנשים צריכים להיפרד מלמעלה מ-50 שקלים", אומרת רונית לאון, מבעלי הפלאפל והטאבון.
"אנחנו נמצאים במתחם שבו יש מסעדות עם מנות יקרות יותר ואנחנו רואים את הפידבקים של אנשים שלא צריכים להוציא הרבה על אוכל. יש באזור המון עובדים שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות בכל יום או אפילו בכל כמה ימים מנה ביותר מ-50 שקלים והפלאפל נותן להם מענה.
"אני מזמינה את כולם לבוא, להנות ולהתרשם מהמקום. זה עסק משפחתי שבו עובדים גם בעלי והילדים ואנחנו עובדים מכל הלב ושמים דגש על הניקיון. חשוב לנו שכל לקוח יקבל את המנה הכי טריה, הכי נקיה וכמובן יחס חם".

2 צפייה בגלריה
פלאפל סיטי פתח תקוה
פלאפל סיטי פתח תקוה
פלאפל סיטי פתח תקוה
(צילום: באדיבות פלאפל סיטי)

קראו גם:

המחירים במקום: מנת פלאפל - 26 שקלים. מנת סביח/שקשוקה בפיתה - 28 שקלים. כמו כן תוכלו להנות מגזוז ב-6 טעמים ("כמו הגזוז של פעם").
שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-17:00.
לפי דבריה של רונית, המקום הינו כשר אך כרגע ללא תעודה שאמורה להתקבל בקרוב.