גרפיטי שהופיע בשכונת נווה גן עורר השבוע זעם בקרב התושבים. "נכנסתי לשכונה ברחוב גרינשפן, הבחנתי בגרפיטי וחשכו עיניי", אומר תושב השכונה, אלי סיטבון וממשיך: "אני חושב שזה מעשה דוחה ואני מקווה שמי שעשה את זה ייעצר וייענש בחומרה".
1 צפייה בגלריה
הגרפיטי שהכעיס את התושבים
הגרפיטי שהכעיס את התושבים
הגרפיטי שהכעיס את התושבים
(צילום אלי סיטבון)
מדובר בכתובת גרפיטי שלדברי תושבים הופיעה בן לילה ברחוב. לדבריהם, מעבר לעובדה שמדובר בוונדליזם המכער את פני העיר, מדובר במשפט מתריס שיש לבדוק מי עומד מאחוריו, על מנת למנוע מקרים נוספים של השחתה.
קראו גם:
מדוברות עיריית פתח תקוה נמסר: "מעבר להשחתת הרכוש הציבורי, מדובר באמירה בזויה שראויה לכל גינוי ושאינה משקפת את הלך הרוח בפתח תקוה. בהתאם למדיניות ראש העיר, עיריית פתח תקוה משקיעה רבות בעידוד הנוער לגיוס משמעותי בצה"ל ולשמחתנו הדבר בא לידי ביטוי בשנים האחרונות גם בנתוני הגיוס עצמם.
יתירה מזו, במסגרת כלל פעולות ההוקרה לכוחות הביטחון, העירייה תקרא שם לכיכר להוקרת הפעילות של המשטרה, כמו כן, בשבוע שעבר הוקירה העירייה את פעילות ההגנה בטקס הנצחה לגינה כמו גם הוקרה נרחבת למורשת צה"ל באופן חסר תקדים בארץ. זאת לצד שתופי הפעולה ההדוקים עם צה"ל בנושאים שונים. טוב היה אם המקומון לא היה נותן במה לאמירה הזויה שכזו, שהינה שולית בהחלט".
לעדכונים - חדשות פתח תקוה