מינוי חצי שנתי בחינם. עופר הקניון הגדול פרסם היום הודעה חשובה שעשויה לחסוך הרבה כסף ללקוחות הרלוונטיים - וזה קורה באופן בלעדי בפתח תקוה ולראשונה בישראל.
2 צפייה בגלריה
הקניון הגדול פתח תקוה
הקניון הגדול פתח תקוה
הקניון הגדול פתח תקוה
(צילום: יח"צ)

הלקוחות עליהם מדובר הן אמהות טריות הנמצאות בחופשת לידה.
במסגרת זו יעניק להם מינוי חצי שנתי חינם - לחניון.
החניון בעופר הקניון הגדול הוא שעתיים חינם, ומחיר חנייה יומית בשווי 60 שקלים.
כל יולדת שמעוניינת לקבל את המינוי צרכה להציג את תעודת הלידה/זהות של הילד הטרי הרשום במשרד הפנים או ממקום העבודה, להוריד את האפליקציית MY OFER , להירשם במשרדי הנהלת החניון ולהנות מהטבה במשך חצי שנה מתאריך הלידה.
המהלך מתכתב עם שירותים נוספים שמעניק עופר הקניון הגדול ללא תשלום לנשים בהריון או נשים לאחר לידה, כמו: חניות מסומונות בצבע ורוד, המסייעות לנשים בהריון, הורים עם עגלות להחנות בסמוך לכניסה לקניון, סדנאות לאחר לידה, פעילויות בייבי עם מומחים לתינוקות מהטובים בארץ, חדרי הנקה מרווחים וגם חדרי משפחה.
נעמי סימן טוב, מנכ"ל בעופר הקניון הגדול בפתח תקוה: "הרעיון שעומד מאחורי המהלך להעניק לנשים בחופשת לידה, המחפשות מקום מפגש אטרקטיבי עם חברות, כמו הקניון הגדול, אליו הן מגיעות מכל גוש דן. אנו פועלים כבר מספר שנים להעניק להן ללא תשלום שירותים מיוחדים, תכנים ייעודים לנשים בהריון ולאחר לידה, פעילויות ייעודיות, תמהיל מדוייק ומגוון, אפשרויות של בילוי וקנייה ועוד, וכל זאת ללא תשלום נוסף".

2 צפייה בגלריה
חניה חינם בקניון הגדול
חניה חינם בקניון הגדול
חניה חינם בקניון הגדול
(צילום: יח"צ)

קראו גם:

סימן טוב הוסיפה: "מבדיקה שערכנו עולה כי נשים לאחר לידה מבלות בממוצע בין 2-3 פעמים בשבוע בקניון, ובכל ביקור כ 4 שעות בממוצע".
המשמעות היא שאנחנו נראה הרבה יותר תינוקות חמודים בקניון, וזה בהחלט יהיה נחמד.