פיצה פפרוני וגבינה כשרה? עכשיו זה אפשרי. "PAPA JOHN'S", רשת הפיצריות האמריקאית, המונה למעלה מ-6,000 סניפים ברחבי העולם, פותחת את הסניף הכשר הראשון בעולם: PAPA JOHN'S פתח-תקוה.
2 צפייה בגלריה
פאפא ג'ונס פתח תקוה
פאפא ג'ונס פתח תקוה
פאפא ג'ונס פתח תקוה
(צילום: מרים חג'ג')
פאפא ג'ונס ידועה בשל הפיצות המושחתות הכוללות מגוון בשרים ושילובים מטורפים של תוספות, והפעם היא מנגישה את חווית הפיצה המושחתת גם לקהל שומר הכשרות, עם אותו תפריט אך בגרסה כשרה הכוללת נקניקים טבעוניים שיוצרים חוויה טעימה במיוחד שמרגישה כמו הגרסה המקורית.
הסניף החדש נבנה בהתאם לקונספט העיצובי העדכני שמובילה הרשת הבינלאומית בכל העולם, ויכלול אזור ישיבה לצד מערך משלוחים מהירים חינם ברחבי העיר.
קראו גם:
בתפריט המיוחד של PAPA JOHN'S יש מבחר גדול של תוספות ושילובים. ביניהם סופר פאפא – פפרוני טבעוני, כדורי בשר טבעוני, נקניק איטלקי טבעוני, פטריות טריות, פלפלים ירוקים, בצל פרוס וזיתים שחורים ועוד המון שילובים מופלאים. היוונית – גבינת פטה, בצל סגול, עגבניות טריות, זיתים שחורים, פלפל פפרוצ'יני חריף, מוצרלה ואורגנו. טוסקנית שש גבינות – תערובת פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה, פרובלונה וכמובן מוצרלה.
2 צפייה בגלריה
פאפא ג'ונס פתח תקוה
פאפא ג'ונס פתח תקוה
פאפא ג'ונס פתח תקוה
(צילום: מרים חג'ג')
פאפא ג'ונס הוקמה לפני כ-30 שנה ע"י ג'ון שנאטר ומונה מעל 6,000 סניפים בכ-50 מדינות. רוטב העגבניות המפורסם מיובא מארה"ב והוא אחיד וזהה בכל סניפיה בעולם. הבצק הטרי מיוצר עפ"י מתכון מקורי וסודי מדי יום במפעל בישראל ונשמר בקירור, ללא הקפאה, ונשלח מדי יום לסניפים. בפאפא ג'ונס גם הקרטון מגיע ארוז עם מדבקת 100% הסטריליות האוטמת את המגש מרגע יציאתו מהתנור ועד פתח הבית, וכך מבטיחה שהפיצה תגיע באופן הטוב והסטרילי ביותר אל הלקוחות.
איפה ומתי?
יצחק רבין 4, פתח-תקוה
שעות פעילות הסניף והמשלוחים: א'-ה' 12:00-00:00
ו' 12:00-חצי שעה לפני כניסה שבת
שבת - חצי שעה מצאת שבת
להזמנות 6699 * www.papajohns.co.il
לעדכונים - חדשות פתח תקוה