עבר צד: פחות מ-24 שעות מאז הודיעה על פיטוריו של המאמן עופר טסלפפה, הפועל פתח תקוה מינתה אתמול לעונה וחצי את בני לם, שרק לפני מספר שבועות עזב את היריבה העירונית, מכבי פתח תקוה.

2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(צילום: עוז מועלם)

המאמן בן ה-64, שרשם שלוש אליפויות בימיו כשחקן, החל את קריירת האימון בקבוצות הנוער של טוברוק, מכבי נתניה ומכבי חיפה. בעונת 21/22 מונה למאמן הקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה אך לאחר שהחל את העונה שעברה בצורה מאכזבת עזב את מועדון נעוריו.
לאחר מכן הוא הגיע למכבי פתח תקוה והוביל אותה בחזרה לליגה הבכירה, אך כמו בנתניה, גם אצל הלוזונים הוא פתח בצורה מאכזבת את עונתו השנייה על הקווים וסיים את דרכו לאחר סיבוב אחד.
כעת עומד בפניו אתגר לא פשוט- להוביל את הכחולה לחוף מבטחים בתום העונה כשכעת, לאחר 21 מחזורים היא עמוק במקום האחרון עם 16 נקודות בלבד ו-4 נקודות הפרש מהקו האדום.

2 צפייה בגלריה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
(צילו: עוז מועלם)

קראו גם:

"אני נרגש להתמנות לתפקיד המאמן במועדון מפואר כמו הפועל פתח-תקוה", אמר בני לם לאחר החתימה. "משימה מאתגרת לפנינו ובשביל לעמוד בה אנחנו צריכים את כולם מאוחדים ודוחפים את הקבוצה, כבר מהמשחק החשוב ביום שבת. למועדון הזה יש סגל שחקנים, קהל ומסורת שחייבים להישאר בליגת העל ואני בטוח שיחד נעשה את זה".