זה היה באוויר: בעקבות התוצאות הלא טובות מתחילת העונה שכללו שלושה נצחונות בלבד והעובדה שהקבוצה במקום האחרון בליגה, הודיעה היום הנהלת הפועל פתח תקוה למאמן עופר טסלפפה על סיום תפקידו במועדון.
2 צפייה בגלריה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
עופר טסלפפה
(צילו: עוז מועלם)

טסלפפה הגיע למועדון ביוני 2021, בזמן שהחלו בהכנות לקראת עונה ראשונה בהיסטוריה בליגה השלישית (ליגה א'). אלא שכידוע, בסופו של דבר בשל בעיות תקציביות בהפועל איכסל בזמנו, הקבוצה נשארה בלאומית.
על אף חוסר הוודאות וההערכות המהירה לליגת המשנה, היה קרוב טסלפפה להעלות את הקבוצה לליגה הבכירה אך במחזורי הסיום כשלה הקבוצה וסיימה במקום הרביעי. בעונה שלאחר מכן הוא כבר הצליח להחזיר את המועדון בעל העבר המפואר למקום הראוי לו- ליגת העל, אליה העפיל יחד עם היריבה העירונית.
על אף שהמטרה העונה הייתה רק לשרוד בליגה, הפועל לא פתחה טוב את עונת המשחקים ואחרי מספר מחזורים נשמעו קולות ביציע לפטר את טסלפפה. אלא שאז הגיע תיקו הירואי מול האלופה מכבי חיפה, ולאחריו שני משחקים נוספים ללא הפסד, בהם ניצחון על נתניה, והיה נדמה שהקבוצה יוצאת לדרך חדשה, אך אז שוב הגיע רצף תוצאות לא טובות כשההפסד לאשדוד בשבת חרץ ככל הנראה את גורלו של המאמן.
הבוקר הוא זומן לשיחה עם הנהלת הקבוצה שהודיעה לו על סיום דרכו במועדון. "עופר, אשר הגיע למועדון עוד כשהקבוצה הייתה אמורה לשחק בליגה א', אחראי לרגעי השיא של המועדון בשנים האחרונות - כולל עליית ליגה לראשונה תחת בעלות האוהדים ורגעי אושר רבים לאורך התקופה", כתבו בהפועל. "האהבה למועדון והמחויבות להצלחה שלו וחזרתו לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי בלטו בכל רגע של עופר במועדון, ועל כך הוא יכנסו לספרי ההיסטוריה של הפועל".

2 צפייה בגלריה
אוהדי הכחולה. "ההתנצלות הייתה לקונית"
אוהדי הכחולה. "ההתנצלות הייתה לקונית"
אוהדי הכחולה
(אורן אהרוני)

קראו גם:

מנכ"ל המועדון , אבי יחיאל ציין: "ההחלטה להיפרד מעופר הייתה החלטה קשה. לכל אורך התקופה מערכת היחסים בינינו הייתה נהדרת. עופר תרם רבות למועדון ולי באופן אישי והיה בינינו שיתוף פעולה שהוביל את המועדון להישגים ופריחה. אני מוקיר לו תודה על כך ונזכור את זה תמיד. לצערי, עד כה העונה הקבוצה לא הציגה את קצב צבירת הנקודות והיכולת הדרושה וההרגשה שלי בעת הזו היא שנדרש לעשות שינוי. אני מאחל לעופר הצלחה גדולה בהמשך הדרך ובטוח שדרכינו עוד יפגשו בעתיד".
בעקבות ההודעה שקיבל, מסר טסלפפה: "צר לי שהגענו לרגע הזה. אני מאחל להפועל המון בהצלחה ואני בטוח שהמועדון יישאר בליגת העל".
עדיין לא ידוע מי יחליף את טסלפפה, אך במועדון פועלים במרץ כדי למנות מאמן חדש כשבורסת השמות כוללת כמעט את כל המאמנים הפנויים, ביניהם קובי רפואה, בני לם וניסו אביטן.