השריפה הקטלנית שאירעה הבוקר (שני) ברחוב איכילוב בפתח תקוה גבתה את חייה של יסמין ברכה בוקלטוב, בת שנתיים ושלושה וחודשים.
בשירותי הכבאות וההצלה ממשיכים בחקירת נסיבות השריפה הקטלנית בדירה ברחוב איכילוב בעיר, בה מתגוררים ההורים וחמשת ילדיהם - הקטנה בהם בת שלושה חודשים. עדיין לא ברורות נסיבות השריפה. מחקירה ראשונית עולה כי השריפה פרצה בחדר פנימי בדירה ונבדקים מספר כיוונים.
2 צפייה בגלריה
יסמין ברכה בוקלטוב
יסמין ברכה בוקלטוב
יסמין ברכה בוקלטוב
(צילום: באדיבות המשפחה, מתוך אתר ynet)
האב אמר היום בבכי לכתב רענן בן צור מאתר ynet: "אנחנו לא מצליחים להבין מה קרה, פקד אותנו אסון גדול. יסמין ברכה הייתה בסך הכל בת שנתיים ושלושה חודשים, אנחנו עדיין לא מבינים איך קרתה השריפה. הבנו שהיא שאפה הרבה עשן והיו לה קשה לנשום וזה כנראה מה שגרם למותה. בלתי נתפס איזה אסון פקד אותנו. יש לנו עוד ילדים שנפצעו בשריפה. זו פשוט טרגדיה ואנחנו לא מעכלים".
קראו גם:
כזכור, כוחות החירום הוזעקו לשריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים ברחוב איכילוב בפתח תקוה. פעוטה כבת שלוש פונתה לבית החולים תוך פעולות החייאה, אולם בבית החולים נקבע מותה. לבית החולים בילינסון פונו שלושה בני משפחה נוספים, בהם אם המשפחה, כבת 40 ו-2 ילדים: בן 7 במצב בינוני ותינוקת בת 3 חודשים במצב קל.
2 צפייה בגלריה
חילוץ הילדים ובית המשפחה לאחר כיבוי השריפה
חילוץ הילדים ובית המשפחה לאחר כיבוי השריפה
חילוץ הילדים ובית המשפחה לאחר כיבוי השריפה
(צילום: מתן דויטש וצילום: עומר שפירא, כבאות והצלה לישראל)
הרחוב נסגר הבוקר לתנועה ונפתח רק לקראת שעות הצהריים. אחרי שהאמבולנסים עזבו את הזירה ובתום פעולות הכיבוי, נותרו שכנים רבים בהלם, בוכים על מה שאירע. בעלת עסק סמוך סיפרה כי התקשרה לאב המשפחה על מנת לעדכן אותו שיש שריפה בדירה והוא הגיע במהירות.
עוברת אורח סיפרה: "ראיתי את הניסיונות להציל את הילדה. זה מראה שלא יעזוב אותי. טרגדיה גדולה".
דיירת בבניין סמוך הוסיפה: "הרחתי ריח שרוף ואז ראיתי אישה צועקת למטה ומצביעה על הדירה. ירדתי למטה עם הילדה כדי לקחת אותה לגן ומיד התרחקתי מהאזור כי פחדנו שלא נפגע. כשחזרתי מהגן היו כבר כוחות גדולים במקום. זה קשה מאוד. אתה מתחיל לחשוב על הילדים שלך. זה מפחיד".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה