קרסו נדל"ן פותחת מרכז מסחרי שכונתי נוסף. המרכז החדש הוקם בשותפות עם מושב נחלים וממוקם בשכונת הדר גנים בפתח תקוה.
המרכז משתרע על פני 3,200 מ"ר בארבעה מפלסים. בנוסף, לרשות המבקרים יהיו 70 מקומות חנייה תת קרקעיים ו-20 מקומות חניות עיליים.
1 צפייה בגלריה
מרכז מסחרי חדש הדר גנים
מרכז מסחרי חדש הדר גנים
מרכז מסחרי חדש הדר גנים
(צילום: מתן דויטש)
במרכז החדש ייפתחו סניפים של כמעט כל קופות החולים: מכבי, מכבידנט, שירותי בריאות כללית וקופת חולים לאומית.
בנוסף נפתחו במרכז סופר מרקט מרשת נתיב החסד, סופר פארם, קיוסק, מעדנייה, מאפיית שיבולי התקווה, טורטיה בר, זיסלק (גלידרייה + פיצרייה) וסניף של הבנק הבינלאומי.
המרכז החדש צפוי לשרת את תושבי השכונה וגם את תושבי השכונות הסמוכות כדוגמת עמישב, גני הדר ואת כלל שכונות המזרח, לרבות את תושבי כפר סירקין.
לרגל הפתיחה, קיימה החברה אירוע חגיגי בנוכחות כבוד ראש העיר, מר רמי גרינברג, הרב הראשי של פתח תקוה, הרב מיכה הלוי, מנכ"ל קרסו נדל"ן, דן פרנס, יוני ישראלי, מנהל חטיבת נכסים בקרסו נדל"ן,
יו"ר אגודת נחלים, זאב גולניק, רב המושב נחלים, הרב דוד גרינוולד וחברי האגודה.
קראו גם:
ראש העיר רמי גרינברג אמר: "מרכזים מסחריים הפכו להכרח בסיסי בעיקר בשכונות הלוויין המכילות עשרות אלפי תושבים. בתוך כך, המרכז המסחרי קרסו, ייתן מענה מיטבי לתושבי האזור ובפרט לתושבים הגרים בסמוך ברחובות הרב משורר ובן אליעזר.
"לצד הקמת המרכז, העירייה פועלת להמשך פיתוח האזור, כמו שני החניונים שהוקמו לאחרונה והמרכז למעונות יום שמוקם בימים אלו. במקביל, אנחנו פועלים כדי לתקן עוול תכנוני שנעשה לפני הרבה שנים, ולאפשר בעתיד יציאה מרחוב משורר לכביש 40. נמשיך לתת מענה בנושאים אלו ככל שיידרש".
לדברי יוני ישראלי, מנהל חטיבת נכסים בקרסו נדל"ן, "המרכז החדש הושכר במלואו תוך פרק זמן קצר. זה מראה על הצורך במרכזי מסחר שכונתיים. תושבי השכונות מעוניינים לקבל את כל השירותים הבסיסיים מתחת לבית. מצד שני גם בעלי העסקים מאוד מעוניינים לשכור במרכזים השכונתיים הם מחפשים את הקשר האישי עם הלקוחות. קשר שקצת הלך לאיבוד בקניונים הגדולים".
לדברי ישראלי גם הקורונה חידדה את הצורך במרכזים השכונתיים. "הושקע מאמץ רב בתכנון המקדים, זהו מרכז שהקסם בו מכוון מטרה לקהילה המקומית. חלק לא מבוטל משטחי המסחר במרכז הזה הושכרו עוד לפני שמישהו חשב שתהיה מגיפה. עם זאת, לפי הפניות שאנו מקבלים אני רואה שהקורונה גרמה להרבה מאוד אנשים להבין את הצורך במרכז שניתן להגיע אליו הד-הוק, לקנות כמה דברים מבלי להתקהל יותר מידי - המינימליזים היחסי זהו יתרון שאנו מציעים".
סביב המרכז יש בנייה צפופה של מגדלים ובשנים הקרובות צפויים להיבנות עוד אלפי יח"ד בין היתר מפינוי מחנה סירקין.
המרכז החדש מצטרף לשורה של מרכזים שכונתיים פעילים. החברה מנהלת כיום מרכזי מסחר שכונתיים במתחם בצלאל במרכז תל אביב, בשכונה הירוקה ביבנה, באבן יהודה ובמעלה אדומים. ישראלי מוסיף כי
"בימים אלה אנחנו נמצאים בעיצומו של תכנון מרכזי מסחר נוספים כדוגמת עין הים בחדרה, פאוור סנטר בסמוך לפורדיס על כביש 67 ושטחי מסחר ייחודיים בתוך פארק העסקים VICAבפתח תקווה אותו אנחנו מקימים יחד עם ויתניה ועוד. בנוסף אנחנו כל העת תרים אחר הזדמנויות כדוגמת רכישת מרכזי מסחר שכונתיים קיימים שאינם בשימוש המיטבי ושאותם נוכל לשדרג כמו גם אחר קרקעות לבנייתם".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה