כשבוע לאחר שנעצר: כתב אישום הוגש נגד תושב פתח תקוה בן 31 שחשוד כי ביצע מעשה מגונה בנערה בת 14 בגינה ציבורית ברחוב שאול המלך בשכונת יוספטל.
החשוד נעצר במוצאי שבת לפני כשבוע בחשד כי נגע בנערה בת 14 וניסה לנשק אותה בזמן שהם שהו בגינה ציבורית ברחוב שאול המלך, ומאז הוא שוהה במעצר. על פי כתב האישום שהגישה הפרקליטות עולה כי באותה שבת בשעה 20:00 שהתה הקטינה בגינה יחד עם חברותיה. הנאשם ששהה במקום עם חבריו, פנה אליה ושאל לגילה. היא השיבה לו שהיא וחברותיה אינן בגילו ועזבה את המקום.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום: רועי אלמן)
אלא שהנאשם לא חדל ממעשיו ולאחר זמן קצר התיישב ליד הקטינה שנאלצה בעקבות כך לעבור ממקום למקום כשהוא אחריה. כשהתיישבה הקטינה על אבן בגינה, ניגש אליה שוב ושאל אותה "עכשיו רציני, בת כמה את?". המתלוננת שיערה שאם תענה הוא יניח לה לנפשה והשיבה כי היא בת 14.
בתגובה, שיקר לה הנאשם, טען שהוא בן 20 ולאחר מכן תפס אותה במותניה וליטף אותה לאורך גבה לכיוון ישבנה ושאל "אפשר לנשק אותך?". הקטינה שניסתה להיחלץ מאחיזתו, ביקשה ממנו שיניח לה וכשלא נענה לבקשתה משכו אותה חברותיה ויחד עימן ברחה לבניין סמוך בו שהתה אימה.
קראו גם:
החשוד המשיך לדלוק אחריה וצעק "איפה היא? איפה היא? אני רוצה לדבר איתה". גם אימה של הקטינה ביקשה ממנו שיחדול אך משלא נענה, נאלצה לחסום אותו בגופה. בהמשך כאמור, הוא נעצר על ידי המשטרה ולאחרונה הוגש נגדו כתב אישום בגין ביצוע מעשה מגונה בקטינה.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה
פורסם לראשונה: 07:43, 18.10.21