מה קורה כשגבר מואס בתחביב שממלא את לבה של אשתו בשמחה?
2 צפייה בגלריה
"העלמת לי אוסף יקר ערך"
"העלמת לי אוסף יקר ערך"
"העלמת לי אוסף יקר ערך"
(צילום המחשה: shutterstock)
הכל החל כשהאישה מילאה את הבית בפסלוני ינשופים בכל מקום אפשרי, כולל על החלונות, הארונות, הקירות ואפילו דלת המקרר.
בנוסף, היא בנתה מדפים ומיקמה אותם לאורך כל קירות הבית כדי להציב עליהם עוד ועוד ינשופים. במקביל, היא בזבזה משכורות שלמות על התחביב שלה ואפילו בתכשיטיה כיכבו ינשופים.
עם הזמן הרגיש הבעל כי התחביב של האישה הפך לאובססיה וסירב להמשיך להיות מוקף בכל כך הרבה ינשופים שעליהם מתבזבז כסף רב.
מתברר כי בימי חופש ובזמן הפנוי העדיפה האישה להסתובב בשווקים ובחנויות שונות כדי להשיג פסלי ינשופים חדשים.
קראו גם:
בשלב כלשהו ביקש ממנה הבעל לחדול עם האוסף המוזר, אלא שההיפך קרה. האישה הסבירה לו כי ינשוף אינו סתם בעל חיים אלא סמל לחוכמה, לעירנות ובעיקר למזל טוב.
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון)
באחד הימים החליט הבעל כי הוא מאס בחיים בתוך מוזיאון לינשופים, וכשהאישה הייתה בעבודתה הוא הכניס את האוסף לארגזים מקרטון ותרם אותם למקומות שונים.
כשהאישה חזרה הביתה היא גילתה מה התרחש מאחורי גבה, קיבלה התמוטטות עצבים ודרשה מהבעל בקול רועד להחזירם מיד. אלא שהוא הסביר לה כי מפריע לו לחיות מוקף בכל הינשופים הללו, והוא מרגיש כי היא אוהבת את האוסף שלה הרבה יותר ממנו.
"אני לא יכול לחיות ככה", הוא ציין. "הינשופים האלה היו בכל מקום בבית וממש הרגשתי כאילו הם מסתכלים עליי ובוחנים כל תנועה שלי. החיים הפכו להיות בלתי נסבלים ולכן אספתי ומסרתי אותם".
האישה המיוסרת לא ויתרה: "העלמת לי אוסף יקר ערך שאספתי במשך שנים ארוכות. כל מכריי שנסעו לחו"ל ידעו שהם צריכים להביא לי בובת ינשוף למזכרת.
"היו לי ינשופים מכל העולם. גם בימי ההולדת שלי כולם ידעו שהמתנה שהכי תשמח אותי תהיה ינשוף. אני לא מעכלת שלקחת לי את האוסף המפואר וזלזלת בתחביב שלי. זו חוצפה שאין כדוגמתה. אדאג שתשלם על זה ביוקר".
אחרי שהיחסים ביניהם עלו על שרטון, הגיעו השניים אליי לגישור. שאלתי את הבעל אם יוכל להחזיר לאישה את אוסף הינשופים האהוב, והוא השיב כי תרם אותו וכי הוא בטח נמכר לאנשים שונים.
האישה הטיחה בו כי "חבל שהוא לא חכם כמו ינשוף ושהוא ישלם ביוקר על מה שעשה".
אחרי שכל צד התבצר בעמדתו חתמו השניים על הסכם גירושין שניסחתי, במסגרתו התחייב הבעל לתגמל את האישה כספית בגין אוסף הינשופים האבוד.