טענה בשכונת הדר גנים: תושב שמאס ברעש שהקימו בני נוער בליל שישי ברחוב מנחם בגין יצא לעברם עם חפץ הנראה כמו סכין ועורר בהלה. לאחר זמן קצר הוא נעצר לחקירה על ידי המשטרה.
האירוע המדובר אירע לפי גרסאות התושבים שנשענים על עדויות ילדים ובני נוער, ברחוב מנחם בגין בסביבת סניף קופת החולים כללית. מדובר באזור אליו מגיעים בני נוער רבים מדי יום שישי שכן הרוב המוחלט של האוכלוסייה המתגוררת באזור הינו דתי ושומר מסורת ועל כן אין באפשרות בני הנוער לנסוע ולבלות במקומות אחרים. יחד עם זאת התנהגותם של חלק גדול מבני הנוער שכוללת ישיבה על מדרכות, אי תנועה ולפעמים גם על הכביש וכן הקמת רעש לאחר השעה 23:00, גוררת ביקורת מצד חלק מהתושבים כשחלק אחר מקבל זאת בהבנה לאור הנסיבות.
1 צפייה בגלריה
בני נוער בפארקים. המתנדבים שומרים על ביטחונם ומרחיקים אותם מאירועי אלימות
בני נוער בפארקים. המתנדבים שומרים על ביטחונם ומרחיקים אותם מאירועי אלימות
בני נוער בפארקים. המתנדבים שומרים על ביטחונם ומרחיקים אותם מאירועי אלימות
(הרצל יוסף)
כאמור, מי שככל הנראה לא קיבל זאת בהבנה במהלך סוף השבוע האחרון הוא תושב האזור שלטענת תושבים אחרים יצא אל בני הנוער בסביבות השעה 23:30-00:00 כשהוא חמוש בחפץ שנראה כסכין במטרה לאיים עליהם. לדברי התושבים הוא נעצר בסופו של דבר על ידי המשטרה שהגיעה למקום.
יש לציין כי לפני כחצי שנה, תושבים מאותו רחוב שמאסו אף הם ברעש שהקימו בני הנוער בחרו להשליך לעברם ביצים ואף פגעו בכמה מהם.
"לא נראה לי שניתן להמשיך כך עם תחושת הפחד של הנערים ללכת ברחוב", מסר אחד התושבים למיינט פתח תקוה בעקבות האירוע. "יש כאלו שמתלוננים על רעש של הילדים וכדומה. נכון, זה קשה ולא נעים, אבל עד אלימות? בשנים האחרונות, בכל ערב שבת, מגיעים לשכונה גם נערים משכונות אחרות רכובים על אופניים, שמציקים עושים רעש ונזקים. לפני כשנתיים ניסו להקים משמרות הורים כדי שירדו בשעות הערב ובמיוחד בשבתות על מנת לשמור על הסדר והשקט אך לא היו מספיק מתנדבים וזה התפוגג".
קראו גם:
ממשטרת ישראל נמסר: "בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה אודות אדם שנראה כשהוא הולך ברחוב מנחם בגין בפ"ת ומחזיק בסכין, שוטרי תחנת פתח תקווה הגיעו במהרה למקום ועצרו לחקירה תושב העיר בן 24. החשוד הועבר לקבלת טיפול רפואי בשל חתך בידו".
מדוברות העירייה נמסר: "ככל שידוע לנו האירוע המדובר לא כלל איומים בסכין, וייתכן כי המשטרה תדע לספק תשובות יותא פרטניות בנוגע לאופי האירוע. מדובר במועדון שנמצא במרתף של המבנה אשר בו מועברים שיעורים והרצאות בנושאים שונים ואילו באים הרבה בני נוער. העירייה פועלת לפיזור ההתכנסות באזור לאחר המפגשים. בנוסף, העירייה הקימה מתחם להתכנסות בני נוער בסמוך לבית ספר עמיטל וכן פועלת ליצירת אלטרנטיבות נוספות, כמו עם המעבר של סניף אריאל ליד בית הספר מורשה והמבנה החדש שהעירייה מקימה לתנועת הנוער עזרא – אשר יהיה מרוחק מבתי התושבים באזור".