בין האירועים הנחקרים בחשדות נגד ראש העירייה רמי גרינברג, נמצאת גם תלונתו של פעיל הציבור ירון קדושים, שעליה דיווח מיינט פתח תקוה לראשונה ביולי 2019. לפיה גורם חרדי המקורב לראש העירייה דרש לפטר את אשתו ממוסד החינוך שבו עבדה, אם לא יפסיק את פעילותו הציבורית.
1 צפייה בגלריה
רמי גרינברג וירון קדושים
רמי גרינברג וירון קדושים
רמי גרינברג וירון קדושים
(צילומים: ריאן)
קדושים, שנחשב למקורבו של ראש העירייה לשעבר, איציק ברוורמן, טען בתלונתו כי הדברים נאמרו בפגישה עם הנהלת מוסד החינוך שהעסיק את אשתו. עוד נטען אז כי אותו גורם חרדי התנה את המהלך בהעברת כספים למקום. מאז הגשת התלונה של קדושים נאספו ראיות, ולפני כשנה נפתחה חקירה יסודית ביאח"ה. השבוע, כאמור, הפכה החקירה לגלויה עם עיכובם של החשודים כמעורבים.
"שלוש וחצי שנים קשות מנשוא הגיעו לנקודת הכרעה", אמר השבוע קדושים למיינט פתח תקוה. "ימים ארוכים של בריונות ברשת, שיימינג אכזרי וניסיון לסתימת פיות לא הסיטו אותי מהמטרה - לחשוף את האמת. מבחינתי, זה לא רק משפט צדק, אלא ובעיקר משפט הציבור.
"לכל אורך התקופה הרגשתי שנחצה כל קו אדום, שהחמור בו הוא הפגיעה בבני משפחתי היקרים. לגזול פרנסה של אנשים ונשים רק בגלל יריבות פוליטית? איפה נשמע כדבר הזה? זכות הביטוי והבעת ביקורת היא כוח מגן שנועד לשמור על כולנו כחברה דמוקרטית.
קראו גם:
"אודה ואתוודה, עד יולי 2019 מעולם לא הגשתי תלונה במשטרה נגד איש. אני מאמין גדול בהרכנת ראש וויתור אישי. זו לא בושה בעיניי, להיפך: על פי תפיסת עולמי, זה יתרון גדול וחשוב. סהדי במרומים, ניסיתי הכל כדי לבוא בדברים, למצוא עמק השווה, לכבד ולעמוד לרשותו של ראש העירייה, כולל בשתי פגישות אישיות בארבע עיניים בלשכתו.
"נכון, היו לי רגעי שבירה לא מעטים, מחשבות עמוקות בנוסח "מה אתה צריך את זה, יש לך משפחה, חיים". אבל האמונה בצדקת דרכי והתמיכה המרגשת שקיבלתי מאינספור תושבים נתנו לי את הכוח להמשיך, לשלם מחיר, לחרוק שיניים ולספוג, אבל לא להירתע".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה