הבוקר (רביעי) הותר לפרסום כי רמי רגינברג, ראש עיריית פתח תקוה, הוא החשוד בביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע. גרינברג בחר להגיב לראשונה לחשדות וכתב:
"תושבים ותושבות יקרים, עם כניסתי לתפקיד אני פועל לילות כימים, פשוטו כמשמעו, ללא הפסקה- 24/7, ללא חופשות, ללא בילויים, נטו למען העיר והתושבים וזאת בכדי להצעיד את פתח תקוה קדימה בכל פרמטר ולדאוג, גם באופן אישי ופרטני, לכל תושב ותושבת ואיכות חייהם. בכל צעד ושעל רק אתם עומדים לנגד עיני והכל כדי שכל אחד ואחת מכם תהיו גאים בעיר שלנו ותהיו שבעי רצון מהשירותים העירוניים השונים והפיתוח הנרחב שאנחנו מקדמים בכל שכונות העיר ובכל התחומים.
1 צפייה בגלריה
רמי גרינברג. מתכונן לספטמבר
רמי גרינברג. מתכונן לספטמבר
רמי גרינברג. "בשליחות הציבורים יש הרבה אנטריגות"
(צילום: ריאן)
קראו גם:
"במסגרת המחויבות שלי אלכם.ן ולאור השמועות, חשוב לי לשתף אתכם בפרטים שניתן. ביום שני בבוקר התבקשתי להגיע באופן עצמאי לחקירה בנושא מסויים. כאזרח שמאמין במערכת אכיפת החוק ומכבד אותה מאוד, הגעתי והשבתי לכל השאלות. אין לי מה להסתיר ואני משוכנע כי בסוף הבדיקה הדברים יתבהרו.
"לצערי בשליחות הציבורית יש הרבה אנטריגות, שנאה ללא סיבה ורצון של מתחרים רק להכשיל.
"כראש עיר אני בטלתי את עצמי בצורה הכי ברורה ורתמתי את כל כוחי רק למען האינטרס הציבורי. כך אני נוהג כל חיי וכך אנהג תמיד".
כזכור, הפרשה החלה השבוע ביום ראשון בבוקר, אז עיכבו לחקירה חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 את גרינברג יחד עם שלושה ממקורביו המעורבים. בים שני בערב שוחרר גרינברג בתנאים מגבילים, והורחק מלשכתו למשך יומיים. גם שלושת המעורבים הנוספים, שהם מקורביו, שוחררו בתנאים מגבילים. למערכת מיינט פתח תקוה נודע כי גורמים נוספים זומנו לתת עדות.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה