היום בשעה 10:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר שנפל מגובה במהלך עבודתו ברחוב יצחק גולדברג בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון גבר בן 45 במצב קשה עם פציעות בגפיים.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
חובשי רפואת חירום רכובים על אופנועי מד"א חנינה סיידל וחזקי פרקש, סיפרו: "הגענו למקום וראינו את הגבר שוכב כשהוא סובל מפציעות קשות בגפיים לאחר שנפל מגובה של כ-7 מטרים. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל קיבועים ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה.
מדוברות מד"א-הצלה פתח תקוה נמסר: חובשי מד"א - הצלה פתח תקווה הוזעקו לרחוב יצחק גולדברג עקב דיווח על פועל שנפל מגובה בתוך מפעל.
החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן כבן 50 , והוא פונה לבית החולים בילינסון במצב בינוני - קשה , עם חבלת ראש וגפיים.
חזקי רפאלוביץ וחזקי פרקש חובשים בכירים במד"א - הצלה פתח תקווה סיפר; מדובר בפועל שנפל מגובה של כ 7 מטרים (גג רעפים) ונחבל בכל חלקי גופו , הענקנו לו טיפול ראשוני במקום והעלנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך פינוי לבית החולים בילינסון.
קראו גם:
מדוברות איחוד הצלה נמסר: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפועל כבן 40 שנפל מגג ברחוב יצחק גולדברג בפתח תקוה.
דיוויד בדר חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בפועל שנפל מגג רעפים שנשבר לתוך מחסן לוגיסטי ובעקבות כך נפצע בגפיו ובבטנו. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בלינסון כשמצבו מוגדר בינוני".