פוקס מגיעה לפתח תקוה: הקבוצה, שהחל משנת 2006, משרדיה העיקריים ממוקמים במתחם איירפורט סיטי, הודיעה כי בכוונתה לרכוש 50% משטח של כ- 30,000 מ"ר בבניין המשרדים הראשון בפרויקט ביג פתח תקוה
1 צפייה בגלריה
המתחם החדש בפתח תקוה
המתחם החדש בפתח תקוה
המתחם החדש בפתח תקוה
(הדמיה: יח"צ ביג)
קבוצת פוקס דיווחה אמש (שלישי) כי היא מנהלת מו"מ עם ביג מרכזי קניות בע"מ בקשר עם עסקה במסגרתה תרכוש החברה מביג 50% משטח של כ-30,000 מ"ר בבניין המשרדים הראשון, אשר יקום במסגרת פרויקט מתחם ביג בפתח תקוה.
קראו גם:
בכוונת הקבוצה לאכלס, בעסקת שכירות בשטח שיהיה בבעלות המשותפת, את כלל משרדי החברה, את המטה וההנהלה של החברה, מותגי החברה וחברות המוחזקות על ידה.
כמו כן, במסגרת העסקה, תינתן לחברה אופציה לרכישת 50% מיתרת השטחים בבניין. הבניין כולו יכיל כ-60,000 מ"ר והאופציה כאמור הינה ביחס לכ-15,000 מ"ר נוספים.
הפרויקט ימוקם במתחם ביג על ציר רחוב ז'בוטינסקי בעיר פתח תקווה, ותחילת בנייתו מתוכננת בסוף שנה זו. בשלב זה, מועד האכלוס של הבניין הראשון בפרויקט מתוכנן לסוף שנת 2026-תחילת שנת 2027.
לפי התכנון, הפרויקט יהיה פרוס על פני שטח של כ-63 דונם, ויכלול עירוב שימושים: כ-250,000 מ"ר תעסוקה, 65,000 מ"ר מסחר, 10,000 מ"ר מלונאות ו-150,000 מ"ר חניונים. את תכנון הפרויקט יוביל משרד האדריכלים הבינלאומי 35L, שחתום על פרויקטים בינלאומיים מוכרים, ביניהם מרכז הקניות מקינייסטה בברצלונה ואצטדיון ריאל מדריד ולצידם ישתף פעולה בהובלת הפרויקט האדריכל הישראלי אבנר ישר.
חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות: "אנו שמחים כי שיתוף הפעולה הנהדר שבין החברות הוביל לעסקה יוצאת דופן שמחזקת ומחדדת את שיתוף הפעולה המוצלח שבין הצדדים לעוד שנים רבות".
הראל ויזל בעלים ומנכ"ל קבוצת FOX: "פוקס תהיה אחת מקבוצות הקמעונאות המובילות בעולם ואנו ממשיכים בהיערכות לצמיחה והתרחבות החברה. מהלך המעבר למשרדים חדשים מהווה המשך ישיר לתכניות האסטרטגיות של הקבוצה ותואם את קצב הצמיחה וההתפתחות של הקבוצה בשנים האחרונות. זהו צעד נוסף ומשמעותי לחיזוק הקבוצה ולעמידה במטרות שהצבנו לעצמנו".
ראש העירייה רמי גרינברג: "אני מברך את הצדדים ומאחל בהצלחה רבה על שיתוף הפעולה החשוב. בשנים האחרונות אנחנו משקיעים משאבים רבים כדי למשוך חברות גדולות נוספות ובכך להגדיל את ההיצע התעסוקתי בעיר ואת המשאבים העירוניים שיופנו לתושבים. העירייה תמשיך לקדם תחום חשוב זה לטובת המשך התפתחות העיר".
לעדכונים - חדשות פתח תקוה