למה פתח־תקוה?
"מדובר בעיר עם קירבה ונגישות לתל אביב ובמיוחד לעורקי תחבורה ראשיים כמו כבישי 4, 5 ו־6. זו עיר שמתפתחת בכל התחומים, החל מחינוך, דרך בנייה, אזורי התעשייה, המרכזים המסחריים שמייצרים מקומות תעסוקה לתושבים, ועד לתחבורה הציבורית. בנוסף, קיימים בה לא מעט מרכזים קהילתיים וחברתיים וכן מרכזי בילוי איכותיים".
1 צפייה בגלריה
אהובה גרשוני־כהן
אהובה גרשוני־כהן
אהובה גרשוני־כהן
(צילום: ריאן)
קראו גם:
עם מי היית רוצה לשבת לקפה?
"עם דני קושמרו. הוא איש רב פעלים, שדרן רציני ומעניין. יודע לראיין ולשאול את השאלות הנכונות, ומאידך יצירתי, מתנסה בתחומים שונים, יוצא לשטח ולוקח סיכונים".
מה הפינה האהובה עליך בעיר?
"כיכר רעות (הקקטוסים). זו כיכר שנמצאת בלב שכונת אם המושבות החדשה בה אני גרה. זו כיכר יפהפייה במיוחד בלילה, בעלת מראה מדהים עם תאורה דקורטיבית בשלל צבעים מרהיבים".
דבר לא שגרתי שעשית בעיר?
"ערב הקורונה, בסמוך לסגר הראשון כשכל המדינה הייתה בלחץ לעתידה הבריאותי והכלכלי, החלטתי לעשות מעשה שיכול להקל על בעלי העסקים בפתח־תקוה. מאז ועד היום אני כותבת מאמרים מעת לעת על מנת להנגיש את המידע המקצועי בנושא המענקים מרשות המיסים והביטוח הלאומי לכמה קבוצות בפייסבוק בעיר על מנת שידעו ויוכלו לתבוע את זכויותיהם. יש גם קבוצה של עצמאיות שנקראת 'קבוצת השוות של פתח תקוה' שביקשה ממני להוציא ניוזלטר ייעודי ואעלה אצלם פוסטים בנושא המענקים".
מה היית רוצה לשנות או לשפר בפתח־תקוה?
"את הפקקים והעומס בכבישים בעיר. קשה מאוד לצאת מהשכונה, במיוחד בבקרים. בנוסף, אני חושבת שיש להקצות עוד מקומות חניה כדי לפתור את המצוקה באזורים שונים. הייתי שמחה גם אם יטפלו בנושא זיהום האוויר".
מה הרוח של פתח תקוה?
"היופי והייחודיות שבניגוד בה. מצד אחד, המושבה הראשונה, עיר ותיקה מאוד, ומנגד השכונות החדשות עם הצעירים שהגיעו לעיר לשכונות אם המושבות וכפר גנים. זו עיר שנמצאת במרכז העניינים אבל לא בהמולה. גם העזרה לזולת ניכרת פה מאוד. יש לנו ראש עירייה צעיר ברוחו שמשפר את העיר וקשוב לתושבים".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה