הטענה לשיימינג באם המושבות: הורי הילד הנפגע הלומד באחד מבתי הספר בשכונה, הגישו תלונה במשטרה נגד הילדים שלטענתם חשודים במעשה, ונפתחה חקירה בעניין.
1 צפייה בגלריה
שיימינג ילד
שיימינג ילד
ההורים של הילד הגישו תלונה במשטרה
(צילום המחשה: shutterstock)
כזכור, ביום חמישי דיווחנו על מקרה שהתגלה בשכונת אם המושבות. לפי הטענה, חבורת ילדים, בוגרי כיתות ו' בשלושה בתי ספר בשכונת אם המושבות, ניהלה בשבועות האחרונים מסע שיימינג בקבוצת ווטסאפ נגד תלמיד בשכבה נמוכה יותר.
המקרה המדובר זיעזע את ההורים בשכונה בכלל ובמוסדות החינוך המעורבים בפרט, ובתוך זמן קצר הם פעלו יחד עם יו"ר הנהגת ההורים העירונית אנה נבות, לסגירת הקבוצה. במקביל, בשל רגישות האירוע, עבר הטיפול בנושא למשטרת ישראל, המטה הלאומי להגנת הילד ושאר הגורמים הרלוונטיים.
כעת, מספר ימים לאחר היוודע האירוע המדאיג, עדיין לא ידוע על צעדים כאלו ואחרים שננקטו נגד הילדים הפוגעים אך הטיפול בנושא מול הוריהם ומול הורי הילד הנפגע נמשך. בינתיים החליטו האחרונים להגיש תלונה במשטרה שפתחה בחקירת האירוע.
קראו גם:
ממשטרת ישראל נמסר: "בהמשך טיפול דסק השותפויות בהובלת המשרד לביטחון הפנים, נציגי הרווחה והחינוך יצרו קשר עם הוריהם של הילדים הפוגעים במטרה ליידע אותם בנעשה ולייעץ להם כיצד לפעול בשלב זה. כמו כן, יצרו קשר עם גורמי החינוך המלווים את הטיפול בנושא. בשלב זה הורי הילד הנפגע הצהירו שבכוונתם לפתוח תלונה במשטרה.
מעיריית פתח תקוה נמסר: "הנושא מטופל באפיקים הנדרשים ומפאת צנעת הפרט בוודאי שלא נפרט מעל דפי העיתון על דרכי הטיפול".
תגובת משרד החינוך: בעקבות פניה שהתקבלה ב-105, הועבר כל המידע הרלוונטי למנהלות בתי הספר והן טיפלו במהירות במקרה מול התלמידים והוריהם. יצוין כי למרות שהאירוע התרחש במהלך החופש הגדול, הנושא טופל ללא דיחוי והפגיעה הופסקה.