תסכול וחוסר אונים: תושבים המתגוררים באחת מהשכונות במזרח פתח תקוה סובלים במשך תקופה ארוכה מאשה שנוהגת לקלל בקול לאורך כל שעות היום. האשה, מוכרת לרשויות הרווחה בעיר, ונמצאת בטיפול משרד הבריאות.
1 צפייה בגלריה
חצר הבניין בעיר
חצר הבניין בעיר
חצר הבניין בעיר
(צילום באדיבות תושבים)
"היא עושה זאת במשך זמן רב, אולי מספר שנים כבר", אומר שכן של אותה האשה. "היא גרה לבד, והיא פשוט צועקת ומקללת באופן קבוע. זה יכול להיות בשעות הערב, בשעות הבוקר או אפילו באמצע הלילה, זה פשוט סיוט".
קראו גם >>>
"מי שלא גר כאן לא יכול להבין עד כמה זה הפך למטרד. כשהבנות שלי הולכות לישון ב-21:00 ושומעות צעקות זה מטריד, כשאתה קופץ מהמיטה באמצע הלילה כי מישהי צורחת זה מטריד. במיוחד בתקופת הקורונה כשאנחנו יותר בבית זה הופך למטרד יותר גדול ואנחנו שומעים את זה הרבה".
כיצד פעלתם לאורך כל התקופה הזו?
"פנינו למשטרה מספר פעמים. אם הם מגיעים ותופסים אותה צועקת אז הם מבקשים שתפסיק, לפעמים זה עוזר ולפעמים לא. אם הם מגיעים והיא לא צועקת הם לא עושים שום דבר. פנינו גם לרווחה בעירייה וקיבלנו תשובות שהיא מטופלת ברווחה, אבל אנחנו לא יודעים באיזה אופן כי הצעקות ממשיכות".
יצויין כי השבוע פרסמנו גם על מקרה דומה אחר: כבר מספר חודשים שדייר רחוב הנביאים בפתח תקוה עושה שימוש במערכת כריזה בשעות הבוקר המוקדמות ומגדף גורם לא ידוע. התושבים מלינים על מטרד רעש וחשיפה של ילדיהם לשפה בוטה.
מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "בדומה למקרה הקודם, גם כאן מדובר בנושא מורכב ורגיש. אנחנו כמובן מכירים בסבלם של התושבים ועושים ככל יכולתנו כדי למנוע זאת ובמקביל להבטיח את שלומה ובריאותה של המטופלת. טוב היה אם המקומון היה מגלה רגישות כלפי המקרה ונמנע מפרסום שעשוי לפגוע במטופלים עצמם. על כל פנים, כפי שהוסבר לתושבים, המקרה המדובר הועבר לטיפול משרד הבריאות האמון על הנושא".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה