לא כך מעוניינים תושבים באזור רחוב הנביאים בשעריה לפתוח את יומם: מזה מספר חודשים שדייר ברחוב עושה שימוש במערכת כריזה בשעות הבוקר המוקדמות ומגדף גורם לא ידוע. התושבים שמלינים על מטרד רעש וחשיפה של ילדיהם לשפה בוטה משוועים למציאת פתרון עבור האיש.
כאמור לדברי התושבים המטרד החל לפני מספר חודשים כאשר כמעט מדי בוקר ולעיתים אף בשעות מוקדמות מאוד משמיע הדייר קללות נמרצות כלפי גורם לא ידוע.
"אני גרה ברחוב קצת יותר מרוחק אבל כשהיום למשל לקחתי את הילד לבית הספר הסמוך, שמעתי אותו מקלל באמצעות מערכת הכריזה למרות שחלונות הרכב היו סגורים", אומרת תושבת האזור.
"לא הגיוני שאקח את הבן שלי והוא ישמע את הדברים האלו וישב נבוך. יש בסמוך גם גן ילדים והם נחשפים לשפה הזו".
מה אומרים בעירייה?
"בעירייה אומרים שישלחו שיטור עירוני אבל הם מגיעים, מדברים איתו, הוא מפסיק ל-10 דקות ואז ממשיך שוב. זה לא פתרון. זה מטרד בכל השכונה ובכל פעם משעה אחרת".
1 צפייה בגלריה
אדם מקלל ברחוב הנביאים
אדם מקלל ברחוב הנביאים
אדם מקלל ברחוב הנביאים
(צילום: פרטי)
תושבת אחרת אומרת: "מדובר באדם שככל הנראה עובר משבר וצריך סיוע, כך שאם יקחו לו את הרמקול אני לא בטוחה שזה הפתרון. אני חושבת שהעירייה לא עושה מספיק כדי לסייע בנושא והיא צריכה לשלוח לו עובדת סוציאלית.
כרגע המצב משפיע מאוד על ההתנהלות היים יומית. ילדים בני 3 שומעים אותו ועלולים ללמוד לדבר כמוהו".
קראו גם:
מדוברות העירייה נמסר: "מדובר במקרה מורכב ורגיש בו מעורבים כלל הגורמים הרלוונטיים בעירייה ובמשטרה. לצד כלל הפעולות שנעשו בנושא, גורמי הרשות עומדים בקשר עם התושבים כדי לקדם פתרון מול משרד הבריאות".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה