אלמונים השחיתו במהלך סוף השבוע פניהן של נשים שהופיעו בשילוט עירוני בסמוך לכיכר שברחוב הנביאים בשכונת שעריה.
1 צפייה בגלריה
הכיכר ברחוב הנביאים בשעריה
הכיכר ברחוב הנביאים בשעריה
הכיכר ברחוב הנביאים בשעריה
(צילום: באדיבות תושב העיר)
הצבת השילוט העירוני בסמוך לאתרי בנייה הינו צעד בו נוקטת העירייה בתקופה האחרונה כדי לשפר את נראות אותם אזורים בזמן העבודות.
כך נעשה גם בכיכר המדוברת' שנמצאת בלב שכונה בה מתגוררים דתיים וחילונים כאחד, אך כאמור, אלמונים החליטו כי תמונות נשים שהופיעו בשילוט אינן עולות בקנה אחד עם השקפת עולמם וראו לנכון להשחית אותן.
"מאכזב לראות שדווקא בשכונה שבה חילונים ודתיים חיים בהרמוניה מושלמת, המיזוגניה הפונדמנטליסטית מרימה את ראשה", אומר תושב האזור.
"אומנם קיץ, אבל דווקא בגלל שמדובר בשלט של אגף החינוך של העירייה, אפשר לצפות שלפחות במסגרות הצעירות ישתמשו במקרה הזה כמנוף חינוכי ממדרגה ראשונה. אסור שקיצוניות כזאת תכער את המרחב הרב תרבותי שהפך לדי.אנ.איי של שכונת מחנה יהודה. בתור צעד ראשון, יהיה נחמד שהעירייה תתקן את המפגע עם שלט חדש, זהה לזה שהושחת".
להלן תגובת לשכת דובר העירייה:
עיריית פתח תקוה מגנה בכל לשון השחתת רכוש ציבורי בכלל והשחתת שילוט שהוא בבחינת שירות לציבור, בפרט! בשנה האחרונה הגבירה העירייה את האכיפה בנושא השחתת רכוש ציבורי באופן משמעותי ואף יצאה בקמפיין הסברה שעדיין מתנוסס בחלק משכונות העיר ומגנה ונדליזם והשחתת רכוש ציבורי.
ברחבי העיר הוצבו מצלמות ולאורך כל שעות היממה מסיירים רכבי ביטחון ומאבטחים רכובים גם במטרה לאתר מפירי חוק ומשחיתי רכוש, וכאשר אלו נתפסים מנוהל נגדם הליך משפטי ובנוסף הם נקנסים בקנס בגובה 730 שקלים! העירייה עושה לילות כימים על מנת לשמור על חזות העיר, ניקיונה ואיכות חיי התושבים בה.