טענות לתנאים ירודים בבית הספר שובו: הורים לתלמידי כיתה ד' טוענים כי בעקבות הלמידה בתוך קראוון ישן ומוזנח סובלים הילדים מעקיצות רבות שמקורן לא ידוע. "הילדה שלי מלאה בעקיצות, זה לא מצב הגיוני", אומרת אם לתלמידה באותה כיתה.
1 צפייה בגלריה
עקיצות על ילד בפתח תקוה
עקיצות על ילד בפתח תקוה
עקיצות על ילד בפתח תקוה
(צילום: באדיבות ההורים)
לטענת האם, המטרד במוסד החינוך שבצומת הרחובות פוחס ועין גנים אינו מפתיע. "השנה שיבצו את הכיתה של הבת שלי בקראוון שהחלונות שלו פונים לכיוון הכביש ובסמוך אליהם ישנם פחי אשפה וחתולים רבים", היא מציינת ומספרת כי "כשהילדה החלה לחזור עם עקיצות הייתי בטוחה שאלו עקיצות יתוש, לכן הלבשתי אותה עם בגדים ארוכים למרות שבחוץ היה חם מאוד.
"אלא שבמקלחת שמתי לב שהיא מלאה בעקיצות, גם באזורים המכוסים, מה שיתוש לא מסוגל לעשות, כך שלדעתי זה פרעושים או חרק אחר. מדובר בעקיצות אדומות שגורמות לנפיחות ומשאירות צלקות".
קראו גם:
כיצד פעלתם כדי לפתור את הבעיה?
"הגעתי לבית הספר, הסברתי את המצוקה של הבת שלי ושל יתר התלמידים, ואמרו לי שיעשו ריסוס ויזמינו רשתות. אז העבירו את הכיתה ליומיים ואז החזירו את התלמידים אבל שוב היו המון עקיצות. הילדה שלי מלאה בצלקות כבר, זה פשוט לא הגיוני. זו הכיתה היחידה שלומדת במבנה הזה והוא לא ראוי ללמידה.
"לפני מספר ימים פניתי לצדוק בן משה, סגן ראש העירייה והוא אמר שהעירייה לא מטפלת בשובו כי זו רשת פרטית. אני לא מבינה את זה כי זה עדיין מוסד חינוך בעיר. בעבר הבטיחו לנו מבנה חדש, וגם רמי גרינברג היה בסיור כאן לפני מספר שנים והוא הבין שזה לא נראה טוב. אבל בזמן שמשפצים בתי ספר אחרים כנראה ששובו לא מעניין אף אחד. התשתיות בכל בית הספר רעועות- האינסטלציה, הברזיות, הכל מוזנח, ישן, ונראה לא טוב. חבל שמזניחים אותו עד כדי כך ולאף אחד לא אכפת".
מדוברות העירייה נמסר: "מדובר במוסד פרטי שהעירייה תומכת בו ומסייעת ככל האפשר. ראש העיר וגורמי הרשות בקשר שוטף עם הנהלת המוסד וככל שתתקבל פניה בנושא היא תיבדק ותטופל במידת האפשר".
מבית הספר שובו נמסר בתגובה:
בית הספר טיפל במפגע בשני מישורים: הוזמן מדביר חיצוני שערך הדברה, עיריית פ''ת שלחה גם כן מדביר מטעמה לסביבת ביה''ס. כשנודעה ההתפרצות השניה הועברה הכיתה מייד ללמוד בכיתה אחרת בתוך המבנה. כרגע הנושא מטופל ברמה מקצועית עוד יותר וכיתת הלימוד נסגרה ללמידה.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה