גל הפריצות בפתח תקוה: רכב נגנב מחניון של בניין בהדר גנים במוצאי שבת. "פשוט הזוי", אומר ישראל, תושב רחוב מנחם בגין, שרכבו נגנב.
(צילום וידאו: באדיבות התושבים)
"יצאתי מהבית ביום ראשון בשעה 06:00 ופתאום אני רואה שאין אוטו", הוא מספר. "התחלתי לחשוב שאולי חניתי במקום אחר ובגלל השעה המוקדמת אני לא זוכר. התקשרתי לאשתי ואז הבנו שהוא אכן נגנב".
פנית למשטרה?
"פניתי אליהם והם חזרו אליי 5 דקות לאחר מכן ואמרו שהרכב עבר באחד המחסומים כעבור 15-20 דקות מהפריצה שאירעה ב 21:30. אתמול (ראשון) נסעתי למחסום רנתיס כי שיערתי שלפי הזמן בו הגיעו למחסום כלשהו הם עברו משם, וחיפשתי את התפילין שהיו לי ברכב בשווי 8 אלף שקל אך ללא הצלחה".
1 צפייה בגלריה
תיעוד הפריצה
תיעוד הפריצה
תיעוד הפריצה
(צילום: מתוך הסרטון, באדיבות התושבים)
איך התחושות כרגע? האם האירוע משפיע על תחושת הביטחון שלכם?
"אני מניח שהיה ברשותם מידע מודיעיני והם התבייתו על המטרה ולא פעלו באופן אקראי. יש הרגשה של סדום ועמורה. זה פשוט הזוי. 2 דקות אחרי שהשארת את הרכב, הוא כבר לא שם. זו תחושה לא נעימה".
כזכור, לפני כשבוע דיווחנו על גל פריצות לרכבים ובתים בשכונה שכבר מספר שנים לא חוותה רצף אירועים שכזה, כשלטענת התושבים האירועים האחרונים מתרחשים בקרבת אתר הבניה ברחוב הרב משורר בו מוקם מרכז מסחרי בימים אלו.
קראו גם:
בזמנו הגיבה העירייה כי "מקרים נקודתיים שמדווחים מקבלים את מלא תשומת הלב ומטופלים ע"י השיטור העירוני ומשטרת פתח תקוה ביתר שאת. כזכור, עיריית פתח תקוה תגברה באופן משמעותי את נושא הביטחון והמענה שניתן כנגד אירועי פשיעה ברחבי העיר.
ביוזמת ראש העירייה, נפרסו מצלמות רבות בכל רחבי העיר ובפאתי העיר וכן הוקם משל"ט עירוני המאוייש 24/7 ומגיב לאירועים בזמן אמת. כמו כן, הוקמו סיירות עירוניות אשר במסגרת פעילותן נתפסו מאות מקרי פשיעה בזמן אמת, כמו סיירת אופנועים המורכבת מיוצאי יחידות קרביות, סיירת שטחים פתוחים ועוד. בהמשך לכך ניתן לראות כי בתקציב 2021 סעיף הביטחון יעלה משמעותית ויעמוד על 23 מיליון שקלים".
לעדכונים - חדשות פתח תקוה