אחרי חמש שנים, אישה מבקשת להתגרש בגלל סרטון של דקה וחצי: "בעלי רימה אותי, הוא סוטה חסר רחמים שמנסה לסחוט אותי".
1 צפייה בגלריה
בגידה
בגידה
"מה שקרה בחדר של בית המלון כבר לא היה בידיעתי"
(צילום: shutterstock)
לדברי האישה, בעלה צילם סרטון אינטימי שלה ביום כלולותיהם מבלי ידיעתה בשעה שהיו בגילופין. עוד טענה כי בעלה מסרב למסור לה את הסרטון ומאיים עליה באמצעותו. כעת היא מבקשת להתגרש: "בעלי רימה אותי, הוא סוטה חסר רחמים שמנסה לסחוט אותי". לדברי הבעל האישה ידעה על הסרטון.
בני הזוג, בתחילת שנות ה-30 לחייהם. שניהם אקדמאים, עובדים בחברה בינלאומית לייצור שבבים כמהנדסי תוכנה ופיתוח, משתכרים יפה. השניים הכירו יחד במקום העבודה, ולפני חמש שנים הם נישאו אחרי 3 שנות זוגיות.
עוד בחדשות >>
החתונה אליה הוזמנו קרוב לאלף אורחים כללה כמויות גדולות של אלכוהול. מיד בסיום האירוע באולם הם מיהרו לבית מלון, ובילו כמה ימים של חופשה ומנוחה. שם, לטענת האישה, צילם אותה בעלה ללא ידיעתה.
לאור הדברים הגישה האישה תביעת גירושין באמצעות עו"ד שרין סולן. "הגענו לאירוע שלנו מתודלקים באלכוהול, אבל אני הייתי כל הערב מפוקחת לגמרי. בסוף הערב דאגתי שבעלי יצעד על רגליו למלון. מה שקרה בחדר של בית המלון כבר לא היה בידיעתי", סיפרה האישה. לדבריה, הם קיימו יחסים אבל בעלה דאג למרות שהיה שתוי לגמרי, לצלם את האירוע. "הווידאו הזה מעולם לא נצפה על ידנו ואני למעשה לא ידעתי על קיומו", אמרה.
בתביעת הגירושין היא מציינת: "בעלי צילם אותי במצבים אישיים ואינטימיים ואני חוששת שהוא יעשה שימוש בתמונות האלה בעתיד. הוא מסרב לתת לי את הסרטון והבהיר כי גם אם ייתן לי תמיד יישאר לו עותק. הוא לא חוסך גם באיומים ואמר לי מספר פעמים 'זה הנשק שלי נגדך ביום שתרצי לעזוב'".
עו"ד סולן טוענת, כי הגישה של הבעל וסירובו למחוק את הסרטון שאורכו 1.33 דקות הוא סוג של סחיטה באיומים נגד אשתו. האישה חוששת שבתה תיפגע אם סרט כזה ידלוף או שכבר דלף והוצג בפני חבריו. מאידך טוען הבעל: "אשתי ידעה על הסרטון כשהוא צולם והיא מנסה למקסם את המצב כי היא בקשר עם גבר אחר".