אישה מהאזור הגיעה לאחרונה נסערת למשרדה של עו"ד זהר רון ואמרה לה: "בעלי לא מכבד אותי, אני רוצה להתגרש".
1 צפייה בגלריה
סירחון ריח רע
סירחון ריח רע
סירחון ריח רע
(צילום המחשה: shutterstock)
כשניסתה להרגיע אותה ולברר מה קרה, היא השיבה: "נישאנו לפני למעלה משלושים שנה ויש לנו ילדים גדולים. אין סיבה שאשאר נשואה לו כשהוא מתייחס אליי בצורה כל כך מגעילה. הוא לא מפסיק להפליץ כשהוא לידי. אם זאת הייתה בעייה רפואית הייתי מוכנה לסבול את זה, אבל זה פשוט תחביב שלו".
האישה הוסיפה וסיפרה כי בעלה "אוהב לאכול מאכלים שמעודדים נפיחות, למרות שהוא יודע מה יהיו ההשלכות. למשל, הוא מת על שעועית שגורמת לו גזים. כל הזמן הוא תוקע פלוצים לידי ואני ממש חיה בתוך פצצת סירחון וברעש הפיצוצים הדוחים שלו. הכל אצלו מתחיל מהבית. במשפחה שלו עושים תחרויות בסגנון הנפיחה הארוכה ביותר, מי מפליץ ראשון וכיוצא בזה. כל הבדיחות והצחוקים במשפחה שלו הן סביב הדבר הדוחה הזה. אני נגעלת לבוא אליהם בגלל ההתנהגות הזאת".
קראו גם:
האישה הסבירה כי מאז עידן הקורונה, שבמסגרתו אנשים עוטים מסכות, היא פחות סובלת את הניחוחות המסריחים שלו. "הוא טוען כל הזמן שזה לא בכוונה, אבל אני לא מאמינה לו", היא הוסיפה. "כשהתחלנו לצאת הוא לא התנהג ככה ושלט על הסוגרים שלו. גם בשנים הראשונות שאחרי החתונה הוא התנהג יפה, אבל ככל שהתקרבנו יותר ככה הוא התחיל להרגיש בנוח לידי ולא דפק לי חשבון בהפלצות.
"הוא אפילו אמר לי שאני צריכה לשמוח שהוא מרגיש כל כך בנוח לידי, שהוא ממש חופשי ושזו קרבה אמיתית. גם הילדים למדו ממנו לצערי ומפליצים חופשי. לפחות הם מכבדים אותי ומקפידים שזה יקרה רק בשירותים ובחדרים שלהם כי הם יודעים כמה אני סובלת מהתופעה הזו וכמה ויכוחים יש לי עם אבא שלהם בעניין הזה".
בניסיון לפתור את המשבר הציעה האישה לבעלה לישון בחדרים נפרדים כדי שלפחות בלילה היא תיהנה משינה שקטה ומאוויר נקי. לדבריה, הוא השיב לה: "'מה פתאום חדרים נפרדים? מה, התחתנתי כדי לישון לבד?' ניסיתי לפתור את הבעיה בכל דרך, אפילו פתחתי חלון אבל אז הוא התלונן שקר לו ומה פתאום אני פותחת חלון בשיא החורף. הוא הוסיף ואמר בשיא חוצפתו: 'בגלל קור כבר מתו אנשים, בגלל סירחון עוד לא מת אף אחד'.
"אמרתי לו שיחליט: או שנישן בנפרד או שנתגרש. הוא מייד ענה: 'את צריכה לאהוב אותי כמו שאני ולקבל אותי עם כל הדברים שבי. זה בסך הכל רוח, בגלל רוח את תעזבי אותי ותשני לבד? אם את רוצה חדר נפרד, מבחינתי זה כמו להתגרש".
כיוון שהשניים הגיעו למבוי סתום ביחסיהם ללא יכולת למצוא פשרה, עו"ד רון ניסחה עבורם הסכם גירושים.