הבוקר (שני) בשעה 09:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונה עצמית, רכב שירד לתעלה בצד הדרך, בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים לכיוון צפון.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע סמוך לנחשונים
זירת האירוע סמוך לנחשונים
זירת האירוע סמוך לנחשונים
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל- 2 פצועים במצב קשה.
ניסיון התרחש כאשר שני הגברים, בני משפחה מלוד, היו תחת ליווי משטרתי בעקבות רצח שאירע בעיר לוד הבוקר. עתה מנסים לברר מה בדיוק קרה ומדוע הליווי לא סייע לשמור על ביטחונם.
קראו גם:
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע סמוך לנחשונים
זירת האירוע סמוך לנחשונים
זירת האירוע סמוך לנחשונים
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
מדוברות הצלה פתח תקוה נמסר: חובשי מד"א -'הצלה פתח תקווה' הוזעקו לכביש 6 בסמוך למחלף נחשונים עקב דיווח על שני בני אדם שאותרו ברכב מחוסרי הכרה עם פגיעות חודרות.
החובשים המתנדבים יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני נפגעים כבני 30 , והם פונו לבית החולים בילינסון ותל השומר , במצב קשה, מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות בפלג גופם העליון.
מנדי רייך ושלומי אסקל חובשים במד"א - הצלה פתח תקווה שהיו מהראשוניים להגיע למקום סיפרו: שני הנפגעים שהו ברכב שהידרדר לשטח פתוח בצד הכביש כשהם מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות בפלג גופם העליון . חילצנו אותם מהרכבים והתחלנו להעניק להם טיפול ראשוני מציל חיים ועצירת דימומים, ולאחר מכן פונו במצב קשה לא יציב לבית החולים.
מדוברות מד"א נמסר: "בהמשך לאירוע בכביש 6 לכיוון צפון סמוך למחלף נחשונים. התאונה נגרמה ככה"נ במהלך ארוע אלימות, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון 2 גברים בשנות העשרים במצב אנוש מחוסרי הכרה ומונשמים עם פציעות בגופם.
סגן מנהל מרחב ירקון במד"א אביחי חדד סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו רכב בתעלה בצד הדרך, 2 צעירים שנסעו ברכב, היו מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות, הענקנו להם טיפול מציל חיים בשטח ופינינו אותם במהירות לבית החולים כשמצבם אנוש".
מבילינסון נמסר: לאחר פעולות החייאה הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו של אחד הפצועים. פצוע שני שהגיע לבית החולים עם פציעות ירי בכל גופו מטופל כעת בחדר ניתוח. מצבו אנוש.