ביום חמישי ערך ראש העירייה רמי גרינברג פגישה מקצועית עם מנכ"ל משרד התחבורה עופר מלכה, יחד עם גורמי המקצוע בעירייה ובמשרד התחבורה.
1 צפייה בגלריה
(רחוב בר כוכבא. מהמסוכנים בעיר. צילום: יונתן אוחיון)
בפגישה נידונו מספר פרוייקטים משמעותיים לטובת המשך קידום המהפכה התחבורתית בעיר ובפרט התחבורה הציבורית.
בין יתר הנושאים שנדונו בפגישה, תקצוב תכנית תפעולית רב שנתית להתאמת רשת קווי תחבורה ציבורית ותוספת נסועה לשנים הקרובות, קידום פרוייקט הנת"צ על ציר דרך אם המושבות בהמשך לחיבור המתוכנן לכיוון סגולה, קיצור לוחות הזמנים של הליך התכנון והביצוע של הנת"צ בבר כוכבא וברח' ספיר, קידום גשר רבין - ז'בוטינסקי, בניית תכנית אסטרטגית בנוגע לחיבור הקו הסגול של הרכבת הקלה לפתח תקוה.
קראו גם:
כמו כן נדון נושא תגבור קווי התחבורה הציבורית בעשרות אוטובוסים, קידום תחבורה חכמה וירוקה לרבות הרחבת השירות של באבל דן ואוטובוסים חשמליים, הוספה ופריסת מכשירי מידע וכרטוס לתחב"צ ועוד.
ראש העירייה, רמי גרינברג: "אנחנו ממשיכים לקדם את מערך התחבורה בעיר מתוך מחויבות לאתגרי העיר הצפויים ולהגדלה הצפויה באוכלוסייה בשנים הקרובות. אני מודה למנכ"ל משרד התחבורה על ההירתמות לטובת תושבי העיר ופיתוח העיר. שיתוף הפעולה בין העירייה למשרדי הממשלה ומשרד התחבורה בפרט הוא מצוין, ויחד נעשה את כל מה שנדרש כדי שפתח תקוה תהיה עיר מטרופולין מובילה עם רשת תחבורתית נוחה וענפה".