הבחירות לרשויות המקומיות בפתח תקוה מתקרבות והמערכת מתחממת עם איחוד מפתיע. אורי אהד ואיתי שונשיין הכריזו שירוצו ברשימה משותפת למועצת העיר בשם "מחויבים".
3 צפייה בגלריה
איתי שונשיין ואורי אהד. איחוד מפתיע
איתי שונשיין ואורי אהד. איחוד מפתיע
איתי שונשיין ואורי אהד. איחוד מפתיע
(צילום: מטה הבחירות של מחוייבים)
אהד, ראש העירייה לשעבר ויו"ר האופוזיציה הנוכחי, יעמוד בראש הרשימה ואליו יחבור איתי שונשיין שכיהן בעבר כסגן ראש העירייה, ולאחר שלא נבחר בבחירות הקודמות החל את דרכו בקדנציה הנוכחית באופוזיציה. בהמשך חבר לקואליציה של גרינברג ומונה למשנה לראש העירייה ללא שכר. כעת השניים ישתפו פעולה כשיעמדו בראש הרשימה שמטרתה להכתיב סדר יום ליברלי ודמוקרטי.
"אבי מעוז ובן גביר רוצים להשפיע על מערכת החינוך בעיר", ציינו השניים בסרטון משותף ואמרו: "תושבות ותושבי פתח תקוה היקרים, אנחנו שמחים להודיע על האיחוד למען העיר היקרה שלנו. השנה, לתוצאות של הבחירות למועצת העיר השפעה קריטית של כולנו בפתח תקוה. המחויבות שלנו היא כלפיכם".

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
אורי אהד
אורי אהד
אורי אהד
(צילום: ריאן)

עו"ד אורי אהד, ראש העירייה לשעבר הוסיף: "ארבעה מחמשת ילדיי עדיין בגיל בו הם לומדים במערכת החינוך העירונית. לפני כלדבר אחר אני אבא והפעם קיימת סכנה אמיתית להשתלטות כוחות קיצוניים על מועצת העיר. אבי מעוז ובן גביר הנם בעלי אג’נדה קיצונית. גם לאיתי שונשיין, ילדים קטנים במערכת החינוך ומתוך הבנה של המצב  החלטנו להניח בצד כל שיקול אישי ולהתאחד כדי לגבש כוח משמעותי במועצת העיר שיעצור את הקיצוניים ויתווה מדיניות עירונית של ערכים ליברליים וישמור על פתח תקווה חופשית ומגוונת.
"אנחנו פועלים כעת לגבש אלינו גופים וארגונים נוספים לצד נבחרת רעננה של תושבים מכל העיר שישולבו ברשימה למועצת העיר. הניסון הרב של איתי ושלי, הידע המוכח והקבלות על עשייה ציבורית לצד נבחרת חדשה אנרגטית ומחוייבת יבטיח השפעה גדולה על ניהול העיר ואופיה".

3 צפייה בגלריה
איתי שונשיין. מאחדים כוחות
איתי שונשיין. מאחדים כוחות
איתי שונשיין. מאחדים כוחות
(צלם: מיקי סויסה)

חבר מועצת העיר איתי שונשיין ציין: "האירועים הקשים שמתרחשים במדינה לא פוסחים גם עליי. מתוך החשש לעתיד העיר שלי ולהרכב שולחן מועצת העיר החלטתי להגיד כן ומשכך להקים ולקחת חלק במשהו חדש ונפלא, רשימה חזקה וגדולה למועצת העיר. אני מחוייב לעיר פתח תקוה ובעיקר מחוייב לדמוקרטיה ולשוויון, למאבק חסר פשרות בקיצוניות. האיחוד עם אורי אוהד נולד מתוך אחריות לחיזוק ולשותפות בתוך המחנה הליברלי והדמוקרטי".