אסון כבד: חני ברוק, אם לשבעה ילדים משכונת הדר גנים בפתח תקוה, הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלה קשה כשהיא בת 48 בלבד. קרוביה ושכניה פועלים בימים אלו כדי לגייס תרומות עבור בעלה והילדים. "הייתה מגדלור לכל הסביבה", ציינו במשפחתה.
2 צפייה בגלריה
חני ברוק
חני ברוק
חני ברוק
(צילום: באדיבות המשפחה)
חני, ריתמיקאית מוכרת ואהובה בשכונה בה התגוררה, חלתה לפני למעלה מ-4 שנים אך לדברי קרוב משפחתה "היא לא רצתה לצער את הקרובים אליה ולכן לא ידענו על כך בכלל עד לפני מספר חודשים. גם כשיצאה לטיפולים, היא לא נתנה להם לשבש לה את סדר היום ודאגה להתלבש יפה כדי שאף אחד לא יחשוד בכך".
ביום שני, לאחר שהתדרדר מצבה, היא הלכה לעולמה בבית החולים כשמשפחתה מקיפה אותה. "שעות ספורות לפני שנפטרה היא ביקשה שנשיר שירי שמחה והודיה לקדוש ברוך הוא, ולאחר מכן היא קראה לכל הילדים ונפרדה מכל אחד ואחת באופן אישי", סיפר קרוב המשפחה. "הייתה לה מסירות גדולה והיא דאגה להם להכל גם תוך כדי המחלה.
"חני הייתה אישה שכולה טוב. תמיד האמינה בלראות את הטוב באנשים ובחיים. היא הנחילה את זה לאנשים ונשים בפרט בשיעורים שהעבירה דרך קו טלפוני. היא הייתה מפעל של חסד ועזרה למשפחות נזקקות במסירות נפש. במשך שנים היו אצלה בבית ילדות ממשפחות הרוסות והיא גידלה אותן כמו את ילדיה. היא מעולם לא חיפשה את הכבוד כלפיה, אלא רק לפעול למען האחר".
חני, כאמור, הייתה ריתמיקאית בגני ילדים בשכונה במשך למעלה מ-20 שנה והייתה אהובה מאוד על הילדים והסובבים אותה.
"היא פשוט חיה את הילדים והרגישה שליחות בלשמח", מוסיף קרוב משפחתה. "היא התנדבה גם במושבי זקנים וחיפשה כל דרך אפשרית להאיר את חייהם של אנשים נזקקים וקשי יום".
מותה של חני הכה בהלם תושבים רבים ובכללם הורים לילדים רבים שנהנו משיעוריה. כמה מהם ספדו לה ברשת החברתית וכתבו בין היתר: "אישה מלאת שמחת חיים שהחיוך אף פעם לא מש ממנה", "אישה בעלת חסד ותמיד עם חיוך על פניה גם שהייתה בשיא המחלה, לא נתפס".

2 צפייה בגלריה
יזכור יום הזיכרון
יזכור יום הזיכרון
יהי זיכרה ברוך
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

לאורך השנים האחרונות הקצו חני ובעלה משאבים רבים לצורך המאבק במחלה וכעת משנותרו שבעה ילדים, חמישה מתוכם אינם נשואים, יתומים מאם, מתגייסים כעת המשפחה המורחבת, מכריה ושכניה כדי לסייע להם "להתקיים ולהחזיק את הראש מעל המים".
חני הותירה אחריה בעל ושבעה ילדים.
יהי זכרה ברוך.