סיגל אבירם, עו"ד ויועצת מס, יו"ר להב מרחב תל אביב והמרכז והיועצת המשפטית של לשכת היועצים העסקיים, היתה אורחת אולפן mynet בכנס ועידת העסקים של להב, לשכת ארגוני העצמאים והעסקים. בואו לצפות בראיון:

סיגל אבירם בוועידת להב
(צילום: אורי דוידוביץ')


אבירם סיפרה בראיון בין היתר: "אנחנו בלהב, תל אביב ומרחב המרכז, מתבססים על קירוב בעלי עסקים. אנחנו רוצים לקרב אותם אחד לשני, להפגיש ביניהם, וליצור שולחנות עגולים עם המשרדים הרלוונטיים. אנחנו רוצים לשמוע את הקשיים של העסקים מלמטה. אנחנו עושים קבוצות עבודה, מפגישים בין העסקים, שומעים את הדברים, מקדמים פתרונות עם שיתוף פעולה מול הרשויות".
לדברי אבירם, "יש אפליה של ציבור העצמאים, שהוא מחוץ לגדר. למשל, העניין של ימי אבלות, הידעת שימי אבלות מוגנים בחוק, בחוקת העבודה של השכירים, ולא מוגנים בחוק אצל העצמאים? אני מניחה שהרוב לא יודעים זה.
"למשל, שכיר שהוא אבל זכאי לקבל שבעה ימי אבלות, ועוד יום אחד של יום זיכרון באחת לשנה, ועצמאי לא. ישב שבעה ולא יקבל שום תגמול משום גורם. והנה עכשיו האפליה רק מתגברת, כי עכשיו פרסמו ששכירים יוכלו לקבל ארבעה ימי מחלה, אפילו בלי לראות רופא. ועצמאי, גם אם הוא רואה רופא וגם אם הוא רואה בית חולים, הוא לא יקבל את ימי המחלה".
1 צפייה בגלריה
סיגל אבירם
סיגל אבירם
סיגל אבירם
(צילום: מתוך הסרטון)

קראו גם:

מאות אנשי עסקים ועצמאים הגיעו השבוע לוועידת העסקים המרכזית של להב מחוז ת"א – לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל. במוקד הוועידה, שנערכה בצל מלחמת חרבות ברזל, עמד הצורך לצאת מתוך המשבר שבו נמצאת מדינת ישראל לצמיחה.
ועידת העסקים עסקה בסוגיות מהותיות הקשורות לאזור המרכז והציגה פתרונות אפשריים לקידום המגזר העסקי בתקופה המאתגרת שכולנו חווים קרוב לשנה, בדגש על העסקים הקטנים והבינוניים.