עורך הדין רועי כהן, נשיא להב, הוא ממובילי מאבקם של העצמאים ובעלי העסקים למען זכויותיהם, וביתר שאת בתקופות קשות כמו המלחמה בשנה האחרונה. עו"ד כהן יזם גם את ועידת העסקים של להב, לשכת ארגוני העצמאים והעסקים, ובמהלכה הגיע לאולפן mynet כדי לספר על חשיבותה עבורו ועבור רבים. בואו לצפות בראיון:

רועי כהן בוועידת להב
(צילום: אורי דוידוביץ')


עו"ד רועי כהן סיפר בראיון בין היתר על המאבק של להב בתקופת המלחמה למען בעלי העסקים והעצמאים: "כל יום אני הולך ברחוב ושומע מהעסקים - טוב שיש אותך ויש את להב, ובסופו של דבר אתה מבטא את מה שאנחנו חשים, את זה שאנחנו מרגישים לבד במערכה.
"אז אני עושה את מה שאני יכול, אבל בסופו של דבר, צריך להבין - יש פה ציבור עצמאים ועסקים ויש עשרות שנים של קיפוח וחוסר שוויון, אם זה בנושא של דמי אבטלה, אם זה בנושא של ימי מחלה, אם זה בנושא של ימי אבל, אם זה בנושא של המון דברים, עיוותים רבים שיש כלפי ציבור העצמאים.
"הגיע הזמן שמדינת ישראל תחוקק נוהל לחיצת כפתור - שברגע שיש משבר במדינה כמו קורונה, כמו מלחמה, כמו רעידת אדמה, חס וחלילה, העצמאי לא ירגיש מופקר, אלא ירגיש שמישהו לוקח אחריות עליו. זו הקריאה שלנו כאן, בכנס הזה".
1 צפייה בגלריה
עו"ד רועי כהן בוועידת להב
עו"ד רועי כהן בוועידת להב
עו"ד רועי כהן בוועידת להב
(צילום: מתוך הסרטון)

קראו גם:

מאות אנשי עסקים ועצמאים הגיעו השבוע לוועידת העסקים המרכזית של להב מחוז ת"א – לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל. במוקד הוועידה, שנערכה בצל מלחמת חרבות ברזל, עמד הצורך לצאת מתוך המשבר שבו נמצאת מדינת ישראל לצמיחה.
ועידת העסקים עסקה בסוגיות מהותיות הקשורות לאזור המרכז והציגה פתרונות אפשריים לקידום המגזר העסקי בתקופה המאתגרת שכולנו חווים קרוב לשנה, בדגש על העסקים הקטנים והבינוניים.