אייל גרין, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב, שמפרוץ המלחמה קיבל החלטה לתמוך בעסקים, בעצמאיים, בלוחמים ובמילואימניקים, היה אורח אולפן mynet בכנס ועידת העסקים של להב, לשכת ארגוני העצמאים והעסקים. בואו לצפות בראיון:

אייל גרין בוועידת להב
(צילום: אורי דוידוביץ')


גרין סיפר בראיון על שיתוף הפעולה עם להב: "התחברנו אליו, לרועי כהן, שעושה דברים נפלאים ותורם ומשקיע ומדבר על כל העסקים וכל העצמאים, ויצרנו בינינו שותפות והחלטנו לשתף פעולה ולעזור באמת לעסקים ולעזור למשרדים ולאנשים שמחפשים מקום.
"88% אחוז מהעסקים והמשרדים של העצמאים, אין להם מקום איפה לשבת, ואנחנו הזמנו אותם ביחד עם רועי לבוא אלינו לפה. ולהיכנס למשרדים ולחללי העבודה המדהימים שיש פה בפארק עתידים, ואנחנו עוזרים להם ונותנים להם פה חללים בתרומה מלאה, ללא עלות.
"הפארק שהוא בבעלות משותפת של עיריית תל אביב יפו ואוניברסיטת תל אביב, פתח את הלב ואת הנשמה, ובאמת נותן ועוזר ומסייע ככל האפשר".

1 צפייה בגלריה
אייל גרין מנכ"ל פארק עתידים
אייל גרין מנכ"ל פארק עתידים
אייל גרין מנכ"ל פארק עתידים
(צילום: מתוך הסרטון)

קראו גם:

מאות אנשי עסקים ועצמאים הגיעו השבוע לוועידת העסקים המרכזית של להב מחוז ת"א – לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל. במוקד הוועידה, שנערכה בצל מלחמת חרבות ברזל, עמד הצורך לצאת מתוך המשבר שבו נמצאת מדינת ישראל לצמיחה.
ועידת העסקים עסקה בסוגיות מהותיות הקשורות לאזור המרכז והציגה פתרונות אפשריים לקידום המגזר העסקי בתקופה המאתגרת שכולנו חווים קרוב לשנה, בדגש על העסקים הקטנים והבינוניים.