קבוצת טרום ג' במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה תיקרא מעתה על שמו של מני בסון ז"ל, חלוצה האגדי של הקבוצה הבוגרת שנפטר לפני כחצי שנה בגיל 52, לאחר מאבק במחלת הסרטן.
1 צפייה בגלריה
מני בסון לאחר הזכיה בגביע
מני בסון לאחר הזכיה בגביע
מני בסון לאחר הזכיה בגביע
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של הפועל פתח תקוה)
בסון גדל במחלקות הנוער של הפועל פתח תקוה וכבר בהיותו בן 17 קיבל את ההזדמנות הראשונה בקבוצת הבוגרים של המועדון, במדיה כבש 47 שערי ליגה ועוד 12 בגביע המדינה. רגעי השיא של בסון בקבוצה היו בעונת 91/2 תחת המאמן הלאומי לשעבר, אברהם גרנט, אז כבש שער ניצחון בחצי גמר הגביע נגד בית"ר תל אביב ולאחר מכן כבש צמד בגמר נגד מכבי תל אביב שהבטיח תואר ראשון לאחר עשרות שנים. בסון אף היה לישראלי הראשון שכבש בגביעי אירופה צמד מול סטרומסגודסט במסגרת גביע אופ"א למחזיקות גביע.
קראו גם:
אתמול (שלישי) הגיעו ילדי קבוצת טרום ג' של המועדון שכאמור תיקרא על שמו, למפגש עם שחקני העבר בני קוזושווילי ואיז'ו ויינר. השניים סיפרו על מורשתו של בסון והפועל פתח תקוה. טקס קריאת שם הקבוצה על שמו של בסון צפוי להיערך ביום שבת בשעה 16:30 לפני משחקה מול מכבי תל אביב, ובו צפויים לקחת חלק בני משפחתו.
בעקבות ההחלטה כתבה שלי בסון, אלמנתו של מני בדף הפייסבוק של הקבוצה: "תודה ענקית לכולכם. גאווה גדולה, שמני האהוב והיקר שלנו השתייך מאז היותו ילד למועדון הפועל פתח תקוה שכל כך מעריך ומוקיר את עשייתו, תרומתו והאדם שהוא היה".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה