מקרה חמור ברחוב פינסקר בפתח תקוה: עובד חברת ניקיון הרחובות שפועלת בשירות העירייה, השתמש במי אחד הבניינים ללא ידיעת הדיירים כדי למלא את מיכל רכב הטיאוט.
1 צפייה בגלריה
האירוע המדובר
האירוע המדובר
האירוע המדובר
(צילום: באדיבות תושבים)
העירייה בתגובה קנסה את חברת הניקיון ופועלת מול מיתב לבדיקת גובה ההחזר הכספי לדיירים ששילמו לאחרונה תשלום גבוה משמעותית על צריכת מים משותפת.
החשד של הדיירים שמשהו אינו כשורה התעורר בחודשיים האחרונים כשראו עלייה בצריכה המשותפת כשההפרש בין תקופה זו לבין ימים כתיקונם עומד על מאות שקלים.
קראו גם:
"בדירה של זוג הגענו לתשלום של 400 שקלים במקום 200 שהיינו רגילים לשלם", אומרת דיירת בבניין. "שלשום (ראשון) אחת השכנות ראתה את הרכב בשירות העירייה מתחבר לברז המים שלנו והם פשוט מילאו את המיכל במשך 10 דקות. כשביקשה ממנו להפסיק היא נענתה בקללות".
כיצד פעלתם?
"פנינו לראש העירייה שאמר שהוא מטפל בנושא אבל טרם קיבלנו תשובה על אופי הטיפול. זו פשוט בושה שחברות בשירות העירייה גוזלות האזרח. זו גם לא פעם ראשונה כי לפני מספר חודשים תפסנו פועלים שהתחברו לברז הכיבוי שלנו במהלך העבודות להקמת המרכז המסחרי בגיסין".
מדוברות העירייה נמסר: "ערנות גורמי הרשות הרלוונטיים הביאה לטיפול מיד לאחר קרות המקרה כאשר במסגרת הטיפול עובד הקבלן נתפס והחברה נקנסה. במקביל, העירייה פועלת מול תאגיד המים לבדיקת גובה ההחזר הכספי. יודגש כי מדובר במקרה נקודתי המנוגד להנחיות העירייה בנושא".
מחברת הניקיון נמסר בתגובה: "זו לא פעם ראשונה שזה קורה ולא רק בפתח תקוה. לעיתים רחוקות הנהגים לא מבחינים בין הידרנטים (ברזי כיבוי) ציבוריים שהעירייה מציבה לבין הידרנטים של בניינים.
"כשקורים מקרים כאלו והם קורים, אנחנו באים לוועד הבית, מתנצלים, נותנים החזר שמסתכם בכמה עשרות שקלים כי זה עלות חצי קוב שאנחנו ממלאים, ועושים שיחות ריענון לנהגים היכן לעצור והיכן לא. זה לא מיליונים ולא אלפים ואנחנו גם מדווחים לעירייה.
"האירוע המדובר היה חד פעמי. ישנם גם קבלנים נוספים שלא קשורים לניקיון שעושים שימוש לעיתים בהידרנטים של בניינים כמו ביוביות, גננים, תחום הנדסה, תשתיות ועוד".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה