ההתחדשות העירונית בפתח תקוה נמשכת: הועדה המחוזית אישרה להפקדה את פרוייקט ז'בוטינסקי 19.
במסגרת הליכי ההתחדשות העירונית, אותם מקדם ראש העיר רמי גרינברג באזורים הוותיקים באמצעות המינהלת להתחדשות עירונית "כרמים", הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה החליטה לאחרונה להפקיד את תכנית ז'בוטינסקי 19, ברמת ורבר.
1 צפייה בגלריה
הדמיית פרויקט ז'בוטינסקי 19 רמת ורבר פתח תקוה
הדמיית פרויקט ז'בוטינסקי 19 רמת ורבר פתח תקוה
הדמיית פרויקט ז'בוטינסקי 19 רמת ורבר פתח תקוה
(קרדיט הדמיה: טל נחומי אדריכלים)
זאת בעקבות האישור וההמלצה של הוועדה המקומית לפני מספר חודשים. בתכנית יהרסו 3 בנייני רכבת ישנים בהם מתגוררים 36 משפחות ובמקומם יבנו שני בניינים בנפחים שונים אשר יכילו 132 יח"ד .
התכנית של קטה יזמות ובנייה והאדריכל הפרויקט טל נחומי כוללת גם שטחי ציבור משמעותיים, גני ילדים ושטחי מסחר ותעסוקה. הפרויקט ממוקם בציר ז'בוטינסקי המרכזי בפתח תקוה, בו יעבור הקו האדום של הרכבת הקלה.
קראו גם:
ראש העיר רמי גרינברג: "עם אישור הפרוייקט, פתח תקוה עשתה צעד משמעותי במסגרת הליך ההתחדשות שאותו אנו מקדמים בכל שכונות העיר הוותיקות. חשוב לציין כי כל התכניות בנושא לוקחות בחשבון שטחי ומבני ציבור לרווחת התושבים וכן שטחי מסחר ותעסוקה. במקביל, אנחנו מקדמים ביתר שאת גם את רישות העיר בתחבורה ציבורית, שבילי אופניים וכמובן גם צירי גישה חדשים אל השכונות ומהן החוצה. אין ספק כי הבינוי המשמעותי אותו אנו מקדמים בכל שכונות העיר הוותיקות לצד שיפור התשתיות, יביא את פתח תקוה כבר בשנים הקרובות למטרופולין הגדול והמשמעותי ביותר באזור".