משפחות הפשע מרמלה הגיעו לפתח תקוה: ביום שישי בסמוך לשעה 15:00 התרחש אירוע של דקירה בצומת הרחובות יצחק רבין-ז'בוטינסקי בפתח תקוה.
מדוברות הצלה פתח תקוה נמסר: "צעיר כבן 20 נדקר בפלג גופו התחתון מספר פעמים. חובשים מתנדבים של 'מד"א - הצלה פתח תקוה' יחד עם צוות נייד. טיפול נמרץ של מד"א טיפלו בפצוע. והוא פונה לבילינסון במצב קל עד בינוני".
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: דוברות הצלה פתח תקוה)
כאמור, האירוע בז'בוטינסקי קשור להתפרעות שהייתה ברמלה והארכת מעצרם של החשודים בבית המשפט בפתח תקוה.
במוקד המשטרה התקבלו בלילה שבין חמישי לשישי דיווחים על קולות ירי בשכונת גן חקל בעיר רמלה. כוחות שהגיעו למקום זיהו כי מדובר בסכסוך בין שתי משפחות יריבות, ובמהלך הפעילות נפצע קצין משטרה באורח קל מירי לעבר רגלו. 69 חשודים נעצרו.
הסכסוך בין שתי המשפחות הידרדר לירי ויידוי הדדי של אבנים ובקבוקי תבערה. בין הניצים לא היו נפגעים, אולם אחד הקליעים פגע כאמור בקצין משטרה. הוא פונה לקבלת טיפול בבית החולים אסף הרופא בצריפין.
קראו גם:
בעקבות האירוע החמור החליטו במשטרה להגיב ביד קשה. מפקד מרחב שפלה, תת-ניצב רונן אבניאלי, הקפיץ לשכונה כוחות גדולים. במהלך החיפושים אותרו אקדח 9 מ"מ, תחמושת ובקבוקי תבערה.
במקביל עצרו הכוחות 69 חשודים, ובהתאם לצורכי החקירה יוחלט מי מהם יובא לבית משפט לדיון בהארכת מעצרו.
תנ"צ אבניאלי קיים הערכת מצב, שבמהלכה אמר: "אני רואה בחומרה רבה את האירוע שבו נפגע שוטר המבצע את תפקידו. אנו נגיב בחומרה כלפי כל מי שפוגע בשוטרים".