טרגדיה גדולה: ביום שני שעבר נפגעה מזל (שמס) מרחום בת ה-85, מרכב ברחוב צה"ל בראש העין בעת שעשתה את דרכה לביתה בתאונת פגע וברח. היום, בדיוק שבוע לאחר מכן, היא נפטרה מפצעיה בבית החולים והותירה את משפחתה ומכריה המומים וכואבים.
1 צפייה בגלריה
מזל מרחום, זירת התאונה
מזל מרחום, זירת התאונה
מזל מרחום, זירת התאונה
(צילום: דוברות איחוד הצלה, באדיבות המשפחה)
המקרה הקשה אירע כאמור ביום שני שעבר באזור השעה 21:20. לדברי משפחתה של מזל, היא עשתה את דרכה לביתה משיעור תורה בו נכחה, אלא שאז היא נפגעה מרכב חולף ברחוב צה"ל, כשהנהג המשיך בדרכו והותיר אותה שרועה על הכביש.
חובשים ופראמדיקים שהגיעו לזירה העניקו לה טיפול רפואי והיא פונתה לבית החולים כשמצבה הוגדר בינוני. אלא שלדברי ביתה, אילנה, מצבה היה חמור כשהיא סבלה מ"פגיעת ראש, דימום בכבד, שברים בצלעות, באגן וחבלות נוספות. כעבור מספר ימים הגוף לא יכל לשאת את העומס והיא נפטרה".
מזל עלתה לארץ בגיל צעיר והתגוררה כל חייה בראש העין, שם גידלה את ששת ילדיה. "בצעירותה אמא עבדה במשק בית ובניקיון מוסדות חינוך, כשאת השכלתה השלימה בשעות הערב ובמקביל דאגה לנו ובהמשך עזרה לנו עם ילדינו", מספרת אילנה.
קראו גם:
"אמא הייתה אישה, אמא, וסבתא מסורה ואהובה שהעמידה דורות ישרים. היא הייתה מנומסת ואצילה, נעימת הליכות ומאירת פנים, מלמדת זכות על כל אדם, בעלת חסד וחכמת חיים. תמיד ניהלה את חייה בענווה ובצניעות מתוך אהבת השם ויראת שמים. היא כיתתה רגליה למרחקים בשמחה גדולה כדי לזכות לשמוע עוד ועוד שיעורי תורה".
אילנה הוסיפה כי "דווקא מי שהדאיג אותנו בשנים האחרונות מבחינת מצבו הבריאותי זה אבא שלנו כשאמא הייתה בריאה לחלוטין, ובשבוע שעבר זה התהפך. בלכתה היא הותירה בקרבנו חלל עמוק".
ממשטרת ישראל נמסר: "בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו בחקירה, מעבר לכך לא נוכל לפרט לאור החקירה המתנהלת".
הלווייתה של מזל תיערך הערב בשעה 19:00 בבית העלמין בעיר.
יהי זכרה ברוך.