בשורה טובה לתושבי פתח תקוה: תאגיד המים "מיתב" יחזיר את הרווחים לצרכנים. וזה לא הכל! העירייה פועלת בימים אלה על מנת להחזיר לכם כסף גם על תשלומי הארנונה, ולמנוע העלאת מחירים עתידית.
2 צפייה בגלריה
מיתב. תאגיד המים של פתח תקוה
מיתב. תאגיד המים של פתח תקוה
מיתב. תאגיד המים של פתח תקוה
(צילום: מתן דויטש)
"במסגרת תפקידי בדריקטוריון תאגיד המים מית"ב, במהלך החודשים האחרונים ביקשתי מהנהלת התאגיד לבחון מספר חלופות המאפשרות שימושים שונים בכספי הדיבידנד של התאגיד", הודיע גרינברג והכריז: "בתוך כך, לאחר בחינת מכלול האפשרויות בהתאם להוראות החוק, הוחלט שהתאגיד יחזיר את הרווחים לציבור, זאת בכפוף לאישור רשות המים שצפוי להתקבל בהמשך. עם קבלת האישור נעדכן גם על גובה ההחזר שיועבר לצרכנים".
בעירייה הוסבר כי מדובר בהחלטה שהתקבלה לאור העובדה כי תאגיד המים מיתב עומד בקריטריונים הנדרשים, המעידים על התנהלות פיננסית איתנה, ופעילות משמעותית לטובת שדרוג וחידוש התשתיות העירוניות.

2 צפייה בגלריה
גרינברג
גרינברג
"מגדילים את השירות לתושב". גרינברג
(צילום: ריאן)

עוד הוסיף גרינברג וציין כי, "החלטה זו מצטרפת לבקשת העירייה לבטל את העליה בארנונה למגורים, כפי שתוכנן ע"י המדינה, ולהפחית 1.37% מתשלום הארנונה לשנת 2023".
והכרזה משמעותית נוספת, וכזו שלא שומעים כל יום: "בימים אלו העירייה פועלת לתיקון הפערים החישוביים שנעשו בקדנציות קודמות ותזכה את כלל חשבונות הארנונה בכ-15 מיליון שקלים בסה"כ, החזר של כ-160 שקלים בכל חשבון בית אב".

קראו גם:

רמי גרינברג: "במקביל אנחנו מגדילים את השירות לתושב בכל התחומים - בעוד מאות מיליונים לעומת השנה הקודמת. פעולות אלו מתאפשרות לאור ההתנהלות הכלכלית בה נקטנו במהלך השנים האחרונות ונמשיך לקדם מדיניות אחראית בנושא גם בהמשך".