הטרגדיה הגדולה הזאת קרתה לפני כשנה. פלג יעקב ז"ל, בן שנה וחצי, לא חזר מהגן. הוא נפל ממתקן ג'ימבורי ונהרג. השבוע חגגו הוריו, נאור ושירן יעקב, ברית מילה מרגשת עד דמעות לתינוק החדש שנולד להם, רפאל. האווירה באולם נעה בין שמחה על הרך הנולד לעצב על הילד שהלך לעולמו.
2 צפייה בגלריה
פלג יעקב ז"ל
פלג יעקב ז"ל
פלג יעקב ז"ל
(צילום: מתוך פייסבוק)
האם שירן מספרת על ההחלטה להיכנס להריון בשיחה עם mynet: "זה לא בא בקלות, בהתחלה הייתי מאוד לא שם, אבל יום אחד זה פשוט הבשיל ובאמת אמרתי שאולי פלג יבוא בצורה כזאת או אחרת שוב לעולם הזה. זה לא פייר שהוא הלך כזה מוקדם".
האב, נאור, מוסיף כי "גילינו את ההריון בדיוק ביום ההולדת של פלג". שירן אומרת שהתקשתה אפילו לבצע את בדיקת ההריון בגלל הרגשות העזים שהיתה מוצפת בהם. "לא רציתי לעשות בדיקה כי פחדתי שיהיה לי יום קשה מדי, אבל נאור הכריח אותי. עשינו את הבדיקה באותו יום וגילינו שזה חיובי. לא חשבנו על התאריכים, מן הסתם, כאילו יצא ביום הולדת של פלג - קצת עצוב וקצת שמח".

2 צפייה בגלריה
נאור ושירן יעקב בברית עם התמונה של פלג ז"ל
נאור ושירן יעקב בברית עם התמונה של פלג ז"ל
נאור ושירן יעקב בברית עם התמונה של פלג ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

ביום שלישי השבוע הגיעו האורחים לברית המילה. מטבע הדברים, היו אלה אותם בני משפחה וחברים שהגיעו לנחם את בני הזוג בשבעה על בנם פלג ז"ל. עבור כולם זו היתה סגירת מעגל מרגשת.
יצויין כי בני הזוג שירן ונאור פתחו במאבק ציבורי עיקש, לאחר שלדבריהם גילו שלמעון שבו נהרג פלג לא היה רישיון. בני הזוג קראו לכל ההורים לוודא לפני שהם רושמים את ילדיהם למעון או לגן אם יש רישיון הפעלה למקום.

קראו גם:

לאחר המקרה הטראגי שבו נהרג פלג ז"ל, נעצרו הגננת והסייעת בחשד לגרימת מוות ברשלנות. עם זאת, עד עתה הפרקליטות עדיין לא קיבלה החלטה, בין היתר בטענה כי יש מחסור בכוח אדם.
נאחל להורים שירן ונאור הרבה מזל טוב, חג שבועות שמח ושתדעו רק נחת מהרך הנולד.