עשרות הורים ותושבים נוספים הפגינו הבוקר (ראשון) לקראת הדיון שיתקיים בקרוב בעניין הארכת מעצרן של הגננת וביתה מ"הלולי של אורלי".
ההורים הניפו שלטים עליהם נכתב בין היתר: "כשהדלתות נסגרות המפלצות מתעוררות", ו"הלולי של המתעללות".
כזכור המשטרה חשפה במהלך סוף השבוע חשד לאירועים נוספים של תקיפת פעוטות במעון הפרטי ובהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, תביא מחר את מנהלת הגן ובתה הגננת, לדיון נוסף בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרן.
2 צפייה בגלריה
ההפגנה מול בית המשפט
ההפגנה מול בית המשפט
ההפגנה מול בית המשפט
(צילום: מתן דויטש)
שוטרי תחנת פתח תקוה המשיכו לאורך כל סוף השבוע, באיסוף ראיות וחקירת מנהלת הגן ובתה הגננת, החשודות בתקיפה קשה של פעוטות חסרי ישע במעון פרטי בעיר.
מדובר בחקירה מורכבת ורגישה, שנפתחה מיד עם קבלת תלונה מקוונת במשטרה מהורי אחת הילדות בגן, כאשר החקירה מנוהלת באינטנסיביות ובעדיפות עליונה, בשל חומרת העבירות וגיל הקורבנות.
לקראת הדיון אמר דב, סבו של אחד מילדי הגן: " זה לא מתקבל על הדעת ואי אפשר לעכל את זה. זה לא משהו שאדם רגיל לראות על כל ילד, בטח כשמדובר בנכד שלך. לגננת יש תינוקת בעצמה איך היא מסוגלת להתנהג ככה עם תינוקות באותו גיל? אני מקווה שבנוה תרצה יטפלו בהן כמו שצריך".
עוד רגע הדיון להארכת מעצר, איך תגיבו בפנים?
"אנחנו אנשים תרבותיים אבל אני לא יודע מה ייצא ממני באותו רגע".
אחרי ששמענו על כרמל מעודה, מה אתה חושב צריך לקרות בהליך הזה?
"אני לא מרגיש שהסיפור של כרמל מעודה עשה משהו. אני בטוח שעכשיו גם קורים דברים בגנים כלשהם. אנשים שומעים על זה וזה עובר לידם עד שזה פוגע בהם".
2 צפייה בגלריה
ההפגנה מול בית המשפט
ההפגנה מול בית המשפט
ההפגנה מול בית המשפט
(צילום: מתן דויטש)
יריב, אב של אחת הבנות, סיפר: "זימנו אותנו למשטרה ביום רביעי לראות את הסרטונים ופשוט הזדעזענו בצורה קשה. ראינו איך מטלטלים את הילדים, איך זורקים אותם. מראות מאוד קשים".
קראו גם:
איך זה משפיע עליכם?
"זה משפיע באופן קשה מאוד. השגרה היומיומית שלנו השתנתה מקצה לקצה. עוד לא הסתגלנו למציאות הזו. אנחנו במרתון סביב כל הנושא במטרה לדאוג לבת שלנו ולשאר הילדים".
מה זה עושה לך כאבא?
"אני לא מאחל לאף אחד לחוות את זה. אלו מראות קשים מאוד. הבנו שיש סרטונים נוספים שבמהלך השבוע נחשף אליהם. עצוב מאוד שמתנהגים כך לילדים חסרי ישע שאין להם את היכולת להגיב ולדבר על מה שעושים להם".
חן קובריץ כהן, דוברת מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך שמלווה את ההורים: "שוב אנחנו בפרשה מזעזעת. הורים מרוסקים שעומדים מחוץ לביהמ"ש ואפילו לא מסוגלים לצעוק. הטחות, משיכות בשיער, ילד הפוך בטרמפולינה דקות ארוכות, שוב פיזור אוכל על הרצפה.. מה עוד צריך לקרות פה שהממשלה תתעורר ותשים סוף למגיפה הזו??? רק מצלמות אונליין ישימו סוף למה שקורה פה. שום מעגל סגור! אונליין להורים. מטה המאבק ימשיך ללוות את ההורים לאורך כל הדרך ונוודא שיעשה צדק לילדים".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה