החשד להתעללות בגן 'הלולי של אורלי': תושבים רבים מציפים את דף הפייסבוק של המעון ואת העמודים האישיים, ומגיבים בזעם על התנהלותן לכאורה של מנהלת המקום אורלי דוידוביץ' וביתה דניאל לייבוביץ', שחשודות בהתעללות בפעוטות במקום. "הלב בוכה. למה לעשות את זה?", כתבה בעצב אחת המגיבות.
2 צפייה בגלריה
אורלי ודניאלה בבית המשפט
אורלי ודניאלה בבית המשפט
אורלי ודניאלה בבית המשפט
(צילום: אביגיל עוזי)
בפוסט האחרון שמפורסם בדף של המעון מחודש מרץ אשתקד, נכתב בין היתר "אצלנו בגן מאמינים בהון האנושי שמטפל ומחנך את דור העתיד שלכם ולכן, הצוות החינוכי הינו צוות עם לב ענק, מלא נתינה". מילים שיפות על הכתב, אך בעקבות החשדות העלו עוד יותר את זעם הגולשים. עוד נכתב בהמשך, "ולא הזכרנו את מתחם הגן החדש, המרושת מצלמות, המותאם בעיצובו ובטיחותו לתינוקות ופעוטות..".
לצד אותם פוסטים שמציירים תמונה ורודה, הועלו לאותו דף מאות תמונות של פעוטות, ושאלה אחת גדולה: מה באמת קרה כשדלתות הגן ננעלו.
קראו גם:
2 צפייה בגלריה
הפוסט והתגובות
הפוסט והתגובות
הפוסט והתגובות
(מתוך עמוד הפייסבוק של המעון)
מאז התפוצצות הפרשה וחשיפת שמותיהן של העצורות, החלו כאמור תושבים רבים להגיב ברשתות החברתיות בחריפות כנגד השתיים וקראו למצות איתן את הדין. לא מעט גולשים דורשים לראותן מאחורי סורג ובריח  בצוותא עם כרמל מעודה שרק לאחרונה נכנסה לכלא בעקבות שורת התעללויות בגן אותו הפעילה בראש העין.  
בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, קבע בית המשפט את המשך מעצרן של החשודות עד לתאריך 13.2.22, כאשר אתמול קידמה המשטרה מהלך אכיפתי נוסף, כאשר הוצא לגן צו סגירה מינהלי (לפי סעיף 32 (ג') לחוק הפיקוח על מעונות יום לפעוטות) , בו נכתב כי "הגן ייסגר באופן מיידי, לאור אפשרות ממשית לפגיעה מיידית בשלומם של הפעוטות השוהים במסגרת".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה