מקרה עגום במיוחד נחשף בפשיטה משטרתית על בית בושת בתל אביב. בין העובדות במקום נמצאו גם שתי אחיות, תושבות פתח תקוה. האחת, אם חד הורית וקשת יום שנאלצה לעבוד בסתר על מנת לפרנס את משפחתה, והשנייה, אחותה הצעירה, בת 17 בלבד.
1 צפייה בגלריה
צורכים זנות
צורכים זנות
סיפור עצוב התגלה בבית הבושת
(שאטרסטוק)
השתיים התגלו בפשיטה של המשטרה על מקום עבודתן בתל אביב. מחקירת האחות הגדולה עלה כי היא אם חד הורית אשר לא מקבלת סיוע או תמיכה מאבי ילדיה. לדבריה נאלצה למצוא לעצמה מקור תעסוקתי נוסף. אותו הסתירה מבני משפחתה.
קראו גם:
בחקירתה סיפרה שאחותה הקטנה, שסייעה לה בשמירה על ילדיה הקטנים בסופי השבוע, אילצה אותה לספר לה לאן היא הולכת. לדבריה, כאשר שמעה הנערה על סכומי הכסף, החליטה לפנות בעצמה למנהלת הדירה, שבה עובדת אחותה.
"לא חשבתי שהיא תסכים בכלל לקבל אותה לעבודה אחרי שהיא תשמע שמדובר בנערה קטינה, אבל אחרי זה הבנתי שהיא שיקרה לאחראית עלינו בדירה, ואמרה לה שהיא בת 21, וכך היא התקבלה לעבוד גם כן", סיפרה האחות הגדולה.
עם זאת במשטרה מפקפקים בגרסה הזו, נוכח העובדה שגם האחות הגדולה לא ציינה בפני מפעילת המקום מהו גילה האמתי של אחותה.
האחות הגדולה ומפעילת בית הבושת נעצרו והן חשודות בעבירות של סרסרות בקטינה לזנות, והאחות גם חשודה בתיווך קטינה לזנות. האחות הבכירה ערערה לבית המשפט על מעצרה, אך בית המשפט דחה את הבקשה, וקיבל את טיעוני המשטרה שמדובר עפ"י החשד במי שמנסה לגמד את חלקה בצירוף אחותה הקטנה והקטינה למעגל הזנות.
לעדכונים - חדשות פתח תקוה