תושב פתח תקוה הגיש בימים האחרונים לבית המשפט תביעה נגד העירייה על סך 90 אלף שקלים. הסיבה לטענתו: רכב לפינוי אשפה שנסע לאחור, פגע ברכבו וגרם לו נזק של עשרות אלפי שקלים. בעירייה מציגים תמונה שונה, לפיה התושב הוא זה שפגע ברכב פינוי האשפה.
2 צפייה בגלריה
משאית לפינוי אשפה זבל - תמונת פייסבוק
משאית לפינוי אשפה זבל - תמונת פייסבוק
רכב לפינוי אשפה
(צילום המחשה: shutterstock)

על פי כתב התביעה, בתאריך ה-17 באוקטובר האחרון, נסע התושב באחד מרחובות העיר, אלא שאז החל נהג רכב פינוי האשפה בנסיעה לאחור בחוסר זהירות, פגע ברכבו וגרם לו לנזקים כבדים.
הנהג טוען בכתב התביעה באמצעות עורך דינו כי נהג הרכב שבשירות העירייה התנהל ברשלנות כשנסע לאחור בחוסר זהירות, מבלי לוודא כי הדרך פנויה, לא עצר במועד כדי למנוע את התאונה, התעלם מהרכב שבכביש, נהג בקלות ראש, לא נהג כפי שנהג סביר ונבון היה נוהג בנסיבות אלו וכן, הפר את הוראות תקנות התעבורה.
כעת הוא תובע מהעירייה את עלות הנזקים המוערכת בכ-73 אלף שקלים, בנוסף לדמי שמאות, ירידת ערך הרכב והוצאות שונות בעקבות התאונה המגיעים סך הכל ל-90 אלף שקלים.

2 צפייה בגלריה
תביעה
תביעה
תביעה על סך 90 אלף שקלים
(אילוסטרציה: shutterstock)

קראו גם:

מדוברות העירייה נמסר: "מבדיקת פרטי המקרה מול המעורבים עולה תמונה הפוכה מהנטען. רכבו של המתלונן פגע בחלק האחורי של רכב פינוי האשפה (במדרגה האחורית) כאשר רכב הפינוי עמד במקום. זאת בעת שניסה לעקוף את רכב הפינוי".