תושב פתח תקוה, גבר בסוף שנות השישים לחייו, הלך לתומו במרכז העיר, כאשר לפתע גזע של עץ נפל ופגע בקרסולו. לדבריו, רק בנס ניצל מפגיעה קשה. לאחר שלטענתו בעירייה לא התייחסו לפניותיו, החליט לפנות לבית המשפט.
2 צפייה בגלריה
הפעם זה לא נגמר באסון
הפעם זה לא נגמר באסון
הפעם זה לא נגמר באסון
(צילום המחשה: shutterstock)
המקרה המדובר ארע לפני כחודשיים מעט אחרי השעה 17:30. במהלך הליכתו על רחוב ארלוזרוב לכיוון רחוב קפלן מספר האיש ששמע קול חריקה מוזר, ולכן החליט מיד לפנות שמאלה. לטענתו, קול החריקה היה של גזע עז שנשבר, ואם לא היה זז במהירות אלא מחליט להביט למעלה, הוא היה הופך ל"שיפוד" וסופג פגיעה קשה מהעץ שנפל.
למרבה המזל, את הפגיעה ספג רק קרסולו הימני. אך לדברי האיש, נגרם לו נזק חמור, מאחר והקרסול נתפס תחת גז העץ. הוא הצליח להשתחרר מאחיזת הענף רק בזכות סיוע של עובר אורח.

2 צפייה בגלריה
העץ קרס
העץ קרס
עובר אורח סייע לו להיחלץ
(צילום המחשה: shutterstock)

לדבריו, הקרסול שנפגע התנפח, והוא סבל מכאבים עזים עד שנזקק לטיפול רפואי. כיום, גם לאחר שהנפיחות והסימנים חלפו, הוא עדיין מתקשה בהליכתו. על אף הכאבים בקרסול, טוען האיש שהפגיעה החמורה יותר היא הנזק הנפשי שנגרם לו כתוצאה מקריסת הענף. לדבריו, מאז אותו אירוע הוא סובל מלחץ נפשי מאחר והוא משחזר את מה שקרה פעמים רבות, כל אלה גורמים לו למתח וחרדה והוא נזקק לגלולות הרגעה על מנת להצליח להירדם.
קראו גם:
לטענת האיש הוא פנה למחלקת התביעות של העירייה, אך הם מצידם עדכנו שהמפגע טופל ובכך סגרו את הפנייה שלו ולא יצרו איתו קשר, למרות פניות חוזרות ונשנות מצידו.
בעקבות כל הטענות ובגלל הנזק שנגרם לו, החליט הגבר לפנות לבית המשפט ולתבוע את העירייה על סך של 7000 שקלים.
מדוברות עיריית פתח תקוה נמסר בתגובה: "בנוגע לטענותיו של התושב הרי שמדובר בענף עץ שנפל. פניתו מטופלת ע"י גורמי הרשות הרלוונטיים, כפי שנמסר לו. על כל פנים, טרם התקבלה התביעה בנושא וככל שתגיע כזו הרשות תשיב בהתאם באפיקים המקובלים".