מספר חודשים שדיירי אחד הבניינים המשותפים בשכונת הדר גנים בפתח תקוה חוששים לצאת לחדר המדרגות. הסיבה: שכן המגדל חמישה כלבים בדירתו ונוהג לאפשר להם, לטענת השכנים, לצאת כשהם אינם קשורים. אחת הדיירות, המשמשת כיו"ר ועד הבניין, החליטה לשים לזה סוף - היא פנתה למשטרה ואף הוציאה נגדו צו על הטרדה מאיימת.
2 צפייה בגלריה
מטרדי רעש, ריח וצחנה. כלבים
מטרדי רעש, ריח וצחנה. כלבים
הכלבים יוצאים חופשי והדיירים חוששים
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
לדברי הדיירת, מדובר בגבר כבן שלושים המתגורר לבדו בדירה, ויחד עימו עוד חמישה כלבים, שנמצאים כל היום בדירה לא קשורים וללא כל השגחה. במצב שכזה, מספרת האישה, הם מגיעים אל הדיירים הנמצאים בלובי או בחנייה, נובחים או רודפים אחרי מי שמתקרב, ובכך מטילים את מורתם.
השכנה טוענת שפנתה לבעל הכלבים, וביקשה ממנו לקשור אותם, ולא להניח להם להסתובב לבדם בבניין אך לא נעשה דבר, והמצב המשיך. בשלב זה פנתה האישה לתחנת המשטרה המקומית והגישה נגדו תלונה במשטרה.
קראו גם:
עוד טוענת הדיירת שמשמשת גם כיושבת ראש ועד הבית בבניין כי בתה בת העשר עברה חוויה קשה לפני כחודש וחצי, שעד היום היא מתקשה להתאושש ממנה. לטענתה, הילדה חזרה לביתה כשהיא נושאת עימה ספרים כבדים, ועלתה במדרגות אל הבית כשלפתע כלבים החלו לרדוף אחריה, ולהפחיד אותה. הילדה החלה לרוץ במדרגות ולצעוק לעזרה כך שכל השכנים, שנכחו בבניין, שמעו ויצאו לעזרה.
לדברי האישה, מאחר והתלונות במשטרה לא עזרו והכלבים ממשיכים להסתובב ללא השגחה בבניין, היא החליטה לפנות לבית המשפט ולבקש צו הטרדה מאיימת.

2 צפייה בגלריה
קטטות בין כלבים ונביחות
קטטות בין כלבים ונביחות
הכלבים מטילים אימה ופחד על השכנים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

לאחר שנשמעו הטענות קבע בית המשפט כי על הדייר לקשור את כלביו, ולדאוג שיסתובבו עם מחסום על הפה בכל זמן שהוא יוצא איתם החוצה. עוד נקבע כי אסור לדייר להתקרב עם הכלבים שלו אל האישה ואל בנותיה, וגם לא לעלות במעלית יחד עם הכלבים בנוכחות דיירים אחרים.